Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران صبح امروز (۲۲ آذر ماه) کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و در بیشتر مناطق پایتخت تجمع غلظت ذرات معلق و برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا گزارش شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبحگاه روز جمعه (۲۲ آذر ماه) با وجود کاهش حجم ترافیک در روز تعطیل، در بیشتر مناطق پایتخت شاهد تجمع غلظت ذرات معلق و برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا خواهیم بود که ناشی از عدم وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته و انباشت آلاینده‌ها از روز قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش‌های پراکنده و سرعت ناچیز باد در روز همراه با افزایش تردد خودروها سبب می‌شود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت نامطلوب باقی بماند. همچنین در اواخر وقت امروز جمعه حاکمیت جو آرام و سرعت اندک باد، همراه با افزایش حجم ترافیک سبب می‌شود شاهد برقراری شرایط نامطلوب در شهر تهران باشیم.

همچنین با تداوم وضعیت جوی آرام تا صبح روز شنبه (۲۳ آذر ۹۸) به همراه ازدیاد تردد خودروها در نخستین روز هفته، افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس طی برخی ساعات صبحگاه دور از انتظار نخواهد بود. استمرار این وضعیت جوی در طی روز، انباشت آلاینده‌ها را به دنبال خواهد داشت و بنابراین هم‌ زمان با ساعات اوج ترافیک شبانه، بر غلظت آلاینده‌ها نسبت به شب گذشته افزوده خواهد شد که به‌تبع آن برقراری شرایط ناسالم (به‌ویژه برای گروه‌های حساس) در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت ترافیک شهر تهران وزش باد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران آلوده شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۲۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۹ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۱۹ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران چطور است؟
  • هوای تهران ناسالم شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آلودگی هوا به تهران بازگشت
  • هوای تهران در وضعیت «نارنجی»
  • آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس
  • بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • هوای تهران آلوده شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق