Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب نماز جمعه سنندج گفت: جوانان محور حرکت جامعه اسلامی برای رسیدن به موفقیت‌های روزافزون هستند لذا باید زمینه آشنایی هرچه بیشتر آنان با آموزه‌های اسلامی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج, ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: خداوند متعال در آیات متعدد قرآنی بر یادآوری نعمت‌های الهی توسط مسلمانان تاکید داشته است و باید همواره قدردان این نعمت‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خداوند متعال با فرستادن آیین اسلام بر همه بشریت نعمتی بزرگ را ارزانی داشته که پیروان این آیین مترقی در سایه آموزه‌های اسلامی به پیشرفت و عزت دست پیدا کرده‌اند.

خطیب نماز جمعه اظهار داشت: اسلام دین اخوت و همدلی است و انتظار داریم همه پیروان این آیین مترقی با اطاعت از دستورات الهی و سیره نبوی به سوی سعادت دنیا و آخرت گام بردارند.

ماموستا خدایی افزود: اسلام دین خیر و برکت است و مسلمانان باید برکات این دین را در زندگی خویش جاری نمایند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته بر انس با قرآن و آموزه‌های قرآنی به عنوان ویژگی یک فرد مومن یاد کرد و گفت: انس با قرآن امری لازم و واجب برای همه مسلمین است.

وی بر توجه ویژه مسلمانان به تاریخ اسلام و سیره رسول الله(ص) تاکید کرد و گفت: جوانان محور حرکت در جامعه اسلامی هستند و باید زمینه آشنایی جوانان با آموزه‌های اسلامی را بیش از پیش فراهم کنیم و آنان برای حضور گسترده در مساجد ترغیب نماییم.

ماموستا خدایی در پایان سخنان خود از جامعه روحانیت و اقشار مختلف مردم سنندج برای حمایت از وی در سنگر نماز جمعه تقدیر کرد و از همه نمازگزاران حلالیت طلبید.

گفتنی است؛ ماموستا خدایی امام جمعه سابق سنندج طی هفته گذشته با حکم نماینده ولی فقیه به عنوان امام جمعه بانه معرفی شد.
انتهای پیام/76/2330

منبع: فارس

کلیدواژه: ماموستا خدایی تاریخ اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا وحید زاده، صبح پنجشنبه با حضور در خیریه علی ابن ابیطالب شهرستان نرماشیر ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مسئولین این مجموعه به جامعه هدف گفت: از آنجا که رسالت تربیت و پرورش جمعی از کودکان و نوجوانانی که ناخواسته از داشتن کانون گرم خانواده محروم شده‌اند بر عهده ما گذاشته شده است بر ما لازم است تا با تکیه بر دانش و تجارب خود بهترین فضا را برای رشد و شکوفایی آنان فراهم آوریم.

وی، افزود: لازم است تا مربیان و مددکاران مرتبط با فرزندان، با استفاده از ابزارهای موجود از جمله هنر، رسانه، فضاهای ورزشی و سایر امکانات، شیوه‌ها و راهکارهای علمی و کاربردی را برای دستیابی به بهترین نتیجه در هدایت و طرح ریزی برنامه رشد و شکوفایی فرزندان فراهم آورند.

وی افزود: مددکاران ما باید با استفاده کامل از همه توان و فرصت‌هایی که به لطف تکنولوژی در اختیار داریم به خلق شیوه نامه‌های تربیتی و رشدی مؤثر و کار آمد پرداخته و با اشاعه و گسترش شیوه‌های فوق بتوانیم زمینه ساز رشد و شکوفایی استعدادهای بعضاً بی نظیر این فرزندان در همه مراکز باشیم.

کد خبر 6081767

دیگر خبرها

  • زمینه عملیاتی‌شدن برنامه هفتم باید درسال اول مجلس آینده فراهم شود
  • احیا و بهسازی زمین چمن اردوگاه سلیمان خاطر سنندج
  • پاسخ ایران به اسراییل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • پاسخ تنبیهی سپاه مایه عزت نظام اسلامی
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم