Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مسئولان اگر هم مشغله‌ای دارند باید نماینده‌ای را جهت شنیدن حرف‌های مردم منصوب کرده و با واسطه حرف‌های مردم را بشنوند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «ایت الله موحدی کرمانی»، خطیب موقت نماز جمعه تهران، گفت: در این خطبه نظر داشته تا صحبتی از عمل صالح و ارتباط ایمان با عمل داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی به غلط ایمان و عمل را از هم جداکردند؛ در صورتی که روایات ما می گویند که کل ایمان کل عمل است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: امام در پاسخ به سوالی در رابطه ایمان و عمل می‌فرمایند که عمل چیزی غیر از ایمان نیست.

آیت الله موحدی کرمانی گفت: مسئولین باید پاسخگوی همه مردم باشند و این امر به قدری اهمیت دارد که در روایات ما مورد تاکید است. در نتیجه مسئولان اگر هم مشغله‌ای دارند باید نماینده‌ای را جهت شنیدن حرف‌های مردم منصوب کرده و با واسطه حرف‌های مردم را بشنوند.

او در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به افزایش بها بنزین عنوان کرد:به دلیل بی تدبیری، حادثه‌ای رخ داد که عده‌ای در آن  کشته و مجروح شده همچنین قسمت‌هایی از کشور تخریب شد.

او گفت: به مردم آگاهی دهید که اگر ٥٠٠ تومان هم افزایش دادید به ان‌ها می‌فهماندید که به نفع شماست؛ این کار شما یک شوک بود.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: این رویه کشور داری و تدبیر نیست، چرا این چنین عمل کردید؟ بیدار و به هوش باشید. در این آشوب‌های اخیر نه روشنگری شد، نه مردم آنطور که باید مطلع می‌شدند، مطلع شدند و به تدریج عملی شد.

آیت الله موحدی کرمانی یادآور شد: به تدریج اقدام کردن مسئله بسیار مهمی است، یعنی ١٠٠٠ تومان یکدفعه ٣٠٠٠ تومان نشود و به این معنی است که به صورت گام به گام و بعد از روشن شدن مردم، ٥٠٠ تومان( به بها بنزین) افزوده شود.

او تاکید کرد: در این مسئله (افزایش قیمت بنزین) چقدر گفت وگو و استدلال انجام شد؟ چقدر مردم را قانع کردید؟ نمی‌توانم بگویم نبوده، اما باید بگویم بسیار کم بوده و به همین دلیل هم دشمن از این موضوع سوء استفاده کرد و سوار بــر موج شد. لازم است تدبیر انجام شود و شما هم که به حمدلله دولت تدبیر و امید هستید، این مسائل را با دقت بنگرید.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: در هیئت دولت تصمیم می‌گیرید، اما حساب کنید ببینید این تصمیم در جامعه چه اثری دارد؟ آیا مردم ناراضی را راضی می‌کند؟ برای گرانی دولت بایدفکری کند، جان مردم به لب رسیده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: مردم نه تنها دارو پیدا نمی‌کنند بلکه اگر هم باشد نمی‌توانند خریداری کنند، فکری کنید و حقوق‌های کسانی که بالا هستند را کم کنید و به نیازمندان بدهید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماز جمعه تهران خطیب نماز جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

ماموستا سلیمان رشیدی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار کرد: امروز کشورمان یکی از کشور‌های توانمند و با اقتدار در منطقه است و در مقابل هر گونه تجاوز و نگاه بد دشمنان پاسخ قاطع خواهد داشت.

وی با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: اکنون نیرو‌های مسلح کشورمان با انواع تجهیزات پشیرفته و مدرن که بیشتر توسط فرزندان این مرز و بوم ساخته شده مجهز هستند و ارتش کشورمان یک نیروی تدافعی و توانمند است.

بیشتر بخوانید
امام جمعه موقت مهاباد: اسلام واقعی انسان را از فتنه‌های دنیوی نجات می‌دهد
امام جمعه موقت مهاباد: ارادت اهل تسنن به امام حسین (ع) خاص و ویژه است
امام جمعه موقت مهاباد: مومنان در مقابل دشمن وحدت و همبستگی داشته باشند
جهان اسلام برای دفاع از فلسطین متحد شود
امام جمعه موقت مهاباد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به احسان و نیکوکاری گفت: نیکوکاری و یاد خداوند تنها به ماه مبارک رمضان ختم نمی‌شود و اهل ایمان باید در تمام شبانه روز و طول سال از یاد خداوند غافل نشوند.

وی اظهار کرد: زنان بزرگ اسلام به خاطر ایمان به خدا و ترس از روز قیامت، با لباس‌های مناسب و پوششی کامل در بین مردم ظاهر می‌شدند، اما اکنون برخی از زنان و دختران مسلمان با پوشش‌های نامناسب در اماکن عمومی ظاهر می‌شوند.

ماموستا رشیدی افزود: خداوند به بنگانش توصیه کرده است برای رسیدن به بهشت، علاوه بر اقامه نماز و روزه، در جامعه نیکوکار و پاک دست باشند و اهل ایمان باید صالح و شایسته باشند تا مورد رحمت و مغفرت الهی قرار گیرند.

نماز جمعه مهاباد در مسجد جامع این شهر که به «مزگوت سوور»، مشهور است، اقامه می‌شود. این مسجد یکی از قدیمی‌ترین مسجد این شهرستان و از زیباترین آثار معماری دوره صفوی در شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود که در سال ۱۳۴۸ با شمارهٔ ثبت ۸۸۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان | چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد