Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:38:26 GMT

عوامل «ساده خط خطی» مهمان هموطنان خارج از کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۴۶۲

عوامل «ساده خط خطی» مهمان هموطنان خارج از کشور

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجموعه رادیویی «ساده خط خطی» به همراه میرطاهر مظلومی کارگردان این اثر امشب جمعه ۲۲ آذر ماه در برنامه زنده «جمع ایرانی» در شبکه جام جم حضور می یابند تا با آنها درباره این سریال طنز رادیویی گفتگو شود.

داستان سریال طنز «ساده خط خطی» درباره زوج جوانی به نام سارا و محسن است که درگیر گرفتاری و مسایل روزمره زندگی شده اند و برای خارج شدن از این وضعیت دنبال کوتاه ترین راه هستند اما اغلب مسیرهایی که انتخاب کرده اند با مشکلاتی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایش تعداد زیادی از هنرمندان رادیو، سینما و تلویزیون به ایفای نقش پرداخته اند و میرطاهر مظلومی کارگردان، فرشاد آذرنیا تهیه کننده، رضا محتشمی صدابردار و نازنین حسن پور افکتور این نمایش رادیویی هستند.

علاقه مندان می توانند امشب جمعه بیست و دوم آذر ماه، از ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰، برنامه زنده «جمع ایرانی» را با حضور هنرمندان مجموعه «ساده خط خطی» رادیو نمایش دنبال کنند.

کد خبر 4796365 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایش رادیویی رادیو نمایش شبکه جام جم تئاتر ایران فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت کارگردان تئاتر جایزه سینمایی موسیقی ایرانی تماشاخانه شهرزاد سینمای مستند موسیقی پاپ سریال ایرانی فیلم کوتاه رادیو نمایش سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جهت دیدار روز جمعه برابر آلومینیوم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، ظهر امروز پیگیری شد.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان در دو نیمه زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او به‌وجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز پرسپولیس الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، بانوان ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 846460 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • همواره از حضور هنرمندان ترکیه در کشورمان استقبال می‌کنیم
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم