Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:07:18 GMT

یک گربه ۵۰ دقیقه پرواز هواپیما را به تاخیر انداخت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۵۱۹

یک گربه ۵۰ دقیقه پرواز هواپیما را به تاخیر انداخت

به گزارش خبرگزاری ملی لبنان، خدمه و مسافران یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی الشرق الاوسط (میدل ایست) در این مدت در فرودگاه «رفیق حریری» در جنوب بیروت منتظر ماندند تا کارکنان بخش خدمات فرودگاه، گربه ی سیاه را که به قسمت انبارهای خارجی فرودگاه گریخته بود پیدا کنند و به صاحب آن برگردانند.

این هواپیما از بیروت عازم رم پایتخت ایتالیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فضای پرتنش، درگیری و اعتراض های مردمی در شهرهای مختلف لبنان، این خبر بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و برخی از رسانه های مکتوب این کشور داشت.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه لبنان امنیت فرودگاه هواپیمایی پروندهٔ خبری اعتراض‌های مردمی در لبنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه لبنان امنیت فرودگاه هواپیمایی امضای تفاهمنامه لبنان امنیت فرودگاه هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال شلوغ‌ترین فرودگاه جهان خوش نیست

امارات، شرکت هواپیمایی پرچمدار دولتی دبی و شرکت هواپیمایی فلای دبی، پس از اجتناب از پرواز، کار را از سر گرفتند، زیرا هزاران مسافر تاخیری فرودگاه را مسدود کردند.

پل گریفیث، مدیرعامل فرودگاه‌های دبی به خبرگزاری فرانسه گفت این فرودگاه که بیش از هر فرودگاهی مسافران بین‌المللی را جابه‌جا می‌کند، امیدوار است بتواند سریع‌تر به حالت عادی نزدیک شود.

در پی بارش باران‌های سیل‌آسا در مرکز مالی خاورمیانه ازجمله خانه‌ها، مراکز خرید و ادارات و بزرگراه‌ها، حدود ۱۲۴۴ پرواز لغو و ۴۱ پرواز در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه تغییر مسیر دادند.

کارشناسان آب‌وهوا می‌گویند: بارش‌ها که شدیدترین بارندگی در امارات از ۷۵ سال پیش تاکنون است، با تغییرات ناشی از گرم شدن کره زمین مطابقت دارد.

منبع: ایسنا

tags # امارات سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • رییس سازمان هواپیمایی : خرید جت‌ های خصوصی برای عموم آزاد است
  • حال شلوغ‌ترین فرودگاه جهان خوش نیست
  • جزئیات خرید و فروش هواپیمای شخصی در ایران