Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه تراکتور گفت: زدن یک گل در 4 بازی آمار نگران کننده‌ای برای تیم تراکتور است.

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم تراکتور در بازی مقابل ماشین‌سازی‌ نشان داد در تمامی خطوط مشکل دارد و مربیان این تیم برای بازسازی دوبار تراکتور کار سختی را پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در زمان دنیزلی سیستم تیمی بارها عوض شده و نفرات تیم بقدری در جاهای مختلف بازی کردند که جای خود را گم کرده و کارایی‌شان به شدت پایین آمده است.

وی افزود: نداشتن آنالیزو و دستیاران قوی از انتقادات به حق منتقدان تیم تراکتور بود که متاسفانه به آن اهمیتی داده نشد و امیدوارم اگر آقای شیخ‌لاری همچنان در راس تراکتور حضور داشته باشد، از دستیاران و آنالیزو قوی استفاده کند.

بازیکن دهه 60 و 70 تراکتور گفت: افت ‌مظاهری، نداشتن مدافعان تخصصی، ترافیک هافبک‌ها و از دست رفتن اعتماد به نفس مهاجمان تیم تراکتور سبب شده که این تیم یکی از بی‌آزارترین تیم های لیگ برتر در هفته‌های اخیر باشد.

حسین کریمی افزود: اکثر گل‌های دریافتی تراکتور در ضربات ایستگاهی بوده و البته برابر ماشین‌سازی‌ هم 2 بار با ضربه سر دروازه تیم تراکتور گشوده شده و ساختار دفاعی تیم تراکتور به دلیل نداشتن مدافعان تخصصی به شدت متزلزل است.

وی همچنین ضعف در قدرت بدنی را از اشکالات دیگر تیم تراکتور عنوان کرده و گفت: تیم تراکتور به خوبی بدنسازی نشده است و در ادامه مسابقات این تیم با مشکلات بدنی بیشتری مواجه می شود.

‌به گفته کریمی تعطیلی 40 روز لیگ بعد از 3 بازی آتی، بهترین فرصت برای تیم تراکتور است تا هم در نیم فصل بازیکنان لازم را به خدمت گرفته و هم فرصت بدنسازی و احیا دوباره را داشته باشد.

کریمی افزود: تیم تراکتور در 4 بازی آخر خود تنها یک گل زده و حتی موقعیت خطرناک هم روی دروازه حریفان بدست نیاورده است اگر در کوتاهترین زمان مدیریت باشگاه مشخص نشود و فردی کاردان و قوی در راس مدیریت باشگاه قرارنگیرد، دیگر نمی‌شود نتایج از دست رفته را جمع کرد.

انتهای پیام/60017/30

منبع: فارس

کلیدواژه: تراکتور لیگ برتر تبریز حسین کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری مدیریت حریم پایتخت به شهرداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیریت حریم ۶ هزار کیلومتری پایتخت به شهرداری تهران واگذار شد. براساس این ابلاغیه ، محدوده حریم از پایین فرودگاه امام تا حریم شهرستان دماوند، مشخص و مقرر شده در جلساتی با مسئولان شهری و استانی ، نوع و ساختار مدیریت حریم پایتخت مشخص شود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • واگذاری مدیریت حریم پایتخت به شهرداری
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • به‌کارگیری واگن‌های وارداتی در زمستان امسال در خطوط مترو
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم
  • تکلیف سید حسین حسینی مشخص شد!
  • شوک به بایرن: فصل برای ستاره فرانسوی تمام شد
  • زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد +فیلم