Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@19:26:22 GMT

۲ بازیکن خارجی، مدنظر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۶۰۸

۲ بازیکن خارجی، مدنظر پرسپولیس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس برای نقل و انتقالات نیم لیگ برتر به دنبال چند خرید جدید است تا برای ادامه فصل و حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا وضعیت بهتری داشته باشد.

اولویت پرسپولیسی ها خرید مهاجم است که پس از جدایی جونیور به دنبال گزینه های جدیدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر جوناتاس برزیلی، گزینه اول سرخ ها است و پس از آن گفته می شود شهریار مقانلو، مهاجم تیم پیکان که سابقه حضور در امیدهای استقلال را هم دارد و در این تیم هم به پرسپولیس گل زده و هم آقای گل لیگ امیدها شده است، دیگر گزینه است که هنوز هیچ مدیر پرسپولیسی این خبر را تایید نکرده است.

در خط میانی هم شنیده شده پرسپولیسی ها به دنبال هافبک هجومی هستند که آن هم خارجی است. سرخ ها امیدوار هستند بازیکن های جدیدی جذب کنند تا آماده شوند اما یکی از موانع آنها، گران بودن قیمت برخی بازیکنان هستند.

همچنین پیش از این شایعه شده بود که صادق محرمی نیز گزینه پرسپولیس است که این موضوع تکذیب شد.

پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باید فردا (شنبه) و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهر قدس به مصاف سایپا برود و پس از آن امیدوار هستند تا در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی پرسپولیس تهران لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس بار دیگر به‌عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پاکو خمس امروز (دوشنبه) به حضور 495 روزه خود در تراکتور پایان داد و به صورت رسمی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد.

مدیران باشگاه تراکتور پس از شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌سوم نیز برای جدایی خمس به جمع‌بندی رسیده بودند اما در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با این مربی گرفتند. با این وجود تراکتوری‌ها در در آن مقطع مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی داشتند اما مذاکرات بی‌نتیجه مانده بود.

پس از جدایی امروز خمس از این تیم، بار دیگر پروژه مذاکره با یحیی گل‌محمدی استارت خورده و این مربی گزینه اول تبریزی‌ها برای نیمکت این تیم است. تراکتوری‌ها در تلاش هستند تا موانع حضور گل‌محمدی در تبریز را برطرف کنند و رضایت او را جلب کنند.

این موضوع نیز مطرح شده که تا زمان انتخاب سرمربی جدید احتمالاً محمد نصرتی مربی مستعفی تراکتور تمرینات این تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • واکنش عجیب درویش به تمدیدی‌های پرسپولیس
  • عکس زیرخاکی از دو پرسپولیسی که آسمانی شدند + عکس
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند