Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن وعده داد این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر به شرایط ایده آل گذشته بازمی‌گردد. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: قطعاً تیم ما در نیم‌فصل دوم لیگ برتر دوباره به همان شرایط ایده‌آل گذشته بازمی‌گردد، اما چند هفته اول را روی بی‌دقتی بازیکنان‌مان و آسیبی که در لیگ قهرمانان آسیا دیدیم، از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد ...

 

R39383/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم

در چارچوب هفته سی ام لیگ پرتغال، تیم پورتو مهمان کاساپیا بود که با نتیجه چهار بر یک پیروز شد.

 مهدی طارمی که پس از ۱۱۱ روز یکبار دیگر در یک مسابقه از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، باز هم روی جریان بازی اثرگذار بود و موفق شد با یک پاس طلایی و دیدنی، گل دوم تیمش را بسازد تا پورتو سه امتیاز حساس را از آن خود کند.

طارمی تا دقیقه ۸۵ در زمین حاضر بود.

تیم فوتبال پورتو در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال پس از تیم‌های اسپورتینگ لیسبون (۷۷ امتیاز) و بنفیکا (۷۰ امتیاز) با ۶۲ امتیاز سوم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • «معجزه سلامتی» به نان مردم بازمی‌گردد
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد
  • انتخاب ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی
  • رشد ۷ برابری استقبال از رویداد ایده شو
  • معرفی داور دیدار سپاهان و ملوان
  • رشد ۷ برابری استقبال از رویداد ایده شو