Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@01:54:36 GMT

دلیریان، سرپرست تیم کشتی اترک خراسان شمالی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۶۳۱

دلیریان، سرپرست تیم کشتی اترک خراسان شمالی شد

رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر انتصاب دلیریان، حمید قشنگ نیز به عنوان سرمربی، هدایت تیم اترک را در رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان برعهده خواهد گرفت.
یاسر تقی زاده افزود: انتصاب های جدید در راستای بومی گرایی تیم های ورزشی استان و جلب رضایت شهروندان خراسان شمالی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ششمین دوره مسابقات جام باشگاه های کشتی آزاد و فرنگی جهان، از ۲۶ تا ۲۹ آذر به میزبانی شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد.

دلیریان پس از کسب ۲ نشان طلای گراند اسلم تایوان و هنرهای رزمی کره جنوبی در سال ۲۰۱۶ برای دومین بار به عنوان بهترین کوراش کار جهان انتخاب شد.

خراسان شمالی ۴۵ هیات ورزشی با افزون بر ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 جهان خراسان شمالی سرپرست تیم کره جنوبی کشتی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تاریخ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی

«حسن یزدانی» از اول اردیبهشت به تشک کشتی برمی‌گردد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رئیس هیات کشتی استان مازندران گفت: حسن یزدانی از اول اردیبهشت تمریناتش را شروع می‎کند. او در این مدت هنوز روی تشک نیامده، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده است.

وی افزود: اینکه حسن یزدانی چه زمانی قادر به ورود به چرخه و حضور در تورنمنت بین‌المللی است، بستگی به نظر پزشکان و بعد از آن هم مربیان تیم ملی دارد.

رییس هیات اول کشتی کشور اظهار داشت: فکر می‌کنم یزدانی از وقتی روی تشک آمد، بعد از یک ماه شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند. اینکه او چه زمانی و به چه مسابقه‌ای اعزام شود، بستگی به فدراسیون کشتی دارد.

دیگر خبرها

  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • اعلام تاریخ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی
  • اسفراین مهد پرمخاطب‌ترین ورزش سنتی ایران/ لزوم حمایت‌های بیشتر وزارت