Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شاهرخی گفت: همراهي نهادها ي انقلابي كه زير پرچم ولايت و انقلاب براي رسيدن و به اهداف حركت مي كنند بايد منسجم تر باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمين «سید احمد شاهرخي»، امروز(21 آذر) در دیدار در دیدار با  رئيس و اعضاي هيأتهاي نظارت بر انتخابات استان و شهرستان خرم آباد، گفت: شواری نگهبان حافظ جمهوریت نظام مقدس اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: شورای نگهبان نقش مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و از ارکان مهم نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی وجاهت قانونی خود را ازشورای نگهبان دارد، بیان کرد: یکی از وظایف مهم شورای نگهبان نظارت بر انتخابات است.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: به برکت انقلاب اسلامی دموکراسی کامل بر کشوراسلامی ما حاکم است و همه جوانب کشور براساس انتخابات تعیین می شود.

 

 

 نماينده ولي فقيه در استان اذعان داشت: اگر كسي بخواهد در طراز سرباز امام زمان (عج) قرار بگيرد  نبايد در برابر شيطان ذره اي ترس به خود راه بدهد و از رسيدن به هدف والاي خود كه همانا تقوا و پرهيزگاري است عقب نشيني كند.

 

وي افزود: ورود و خروج انتخابات در چار چوبي قرار داردكه مد نظر مقام معظم رهبري بوده و از آن هيچ وقت نبايد عبور كرد .

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصريح كرد: ما نبايد احساس ضعف كنيم كه نمي كنيم، ما مقلد و شاگرد حضرت امام (ره) هستيم و هيچوقت در حركت به سوي فتح قله هاي رفيع و بلند احساس ضعف نمی کنیم.

 

نماينده ولي فقيه در استان اظهار کرد: اتحاد و يگانگي  همدلي و همراهي نهادها ي انقلابي كه زير پرچم ولايت و انقلاب  براي رسيدن و به اهداف حركت مي كنند بايد منسجم تر باشند.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس اجلاس نماز طرح ملی فهما مجلس شورای اسلامی فهما قرآن کریم بودجه هیئت نظارت بر انتخابات پرچم ولایت انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی‌زاده صبح چهارشنبه در همایش گرامی‌داشت روز ارتش که در مجموعه صدف بجنورد برگزار شد، گفت: بدون شک ولایت پذیری، اخلاص و تعهد انقلابی از عوامل اقتدار، صلابت و پیشرفت‌های روزافزون نیروهای مسلح کشور به شمار می‌رود و در این میان برادران ارتشی ما ثابت کردند که همواره و در همه احوال نسبت به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معتقد و متعهد هستند و تا پای جان در دفاع از این مرز و بوم ایستادگی خواهند کرد.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بیش از ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی از تلاش‌های کلیه نیروهای مسلح کشور در راستای حفظ امنیت و حراست از کیان این مرز و بوم قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ۸ سال دفاع مقدس بهترین میدان جهت تعریف توانمندی‌ها و در عین حال رشادت‌های ارتشیان جان بر کف ما بود که عاشقانه پا در میدان نبرد گذاشتند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور عزیز ما به دست دشمن بیافتد.

حجت الاسلام براتی‌زاده ضمن مقایسه‌ی توانمندی‌ها، اقتدار و پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری نیروهای مسلح در ابعاد مختلف دفاعی با دیگر حوزه‌ها، مهمترین عامل موفقیت در این بخش‌ها را حرکت این دلاوران در امتداد ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه ولایت پذیری و اطاعت کامل از ولایت مطلقه فقیه و رهبری بیان کرد.

کد خبر 6080759

دیگر خبرها

  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی
  • تقدیر سرلشکر باقری از ارتش بخاطر همدلی با سپاه
  • سرلشکر باقری: مصداق همدلی ارتش و سپاه در عملیات وعده صادق نمایان شد
  • عملیات «وعده صادق» مصداق همدلی و هم‌افزایی ارتش و سپاه بود
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود
  • عملیات وعده صادق مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش با سپاه است