Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان در بجنورد گفت: برگزاری این مسابقات در ایران نشان از قدرت ایران در شرایط تحریم دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با بیان اینکه این مسابقات از تاریخ 25 تا 29 آذرماه سال جاری برگزار می شود، اظهارکرد: برپایی این مسابقات در ایران مشت محکمی بر دهان آمریکا و اروپایی ها است که می توانیم حتی در تحریم ها نیز رویدادهای بین المللی را مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رویداد علاوه بر اینکه نام خراسان شمالی را مدیریت می کند، سبب توسعه این استان نیز می شود و همچنین موجب نشاط اجتماعی در جامعه و جوانان شود.

یعقوبی در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه نیز بیان کرد: وحدت میان حوزه و دانشگاه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد و یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و این امر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس جلوه وحدت میان حوزه و دانشگاه به خوبی به چشم می خورد، ادامه داد: وحدت میان این دو قشر سبب شده تا آن ها به مناطق محروم بروند و در محرومیت زدایی و توسعه مناطق کمک های ارزنده ای داشته باشند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب باید وحدت میان حوزه و دانشگاه عمق بیشتری پیدا کند و گفتمان وحدت حوزه و دانشگاه بر محور بیانیه گام دوم انقلاب قرار گیرد.

وی تاکیدکرد: امروز حوزه و دانشگاه باید در دو محور کار کنند، بطوریکه دانشگاه باید تولید علم و حوزه تربیت انسان داشته باشد و در حقیقت حوزه و دانشگاه همانند دو بالی هستند که موجب عزت، قدرتمندی و توسعه می شوند و باید پایان نامه های دانشجویی نیز به این سمت و سو پیش رود.

یعقوبی در ادامه خطبه های نماز جمعه گفت: مسئولان در صحنه های بین المللی باید هوشیار باشند که گول نخورند چراکه آمریکا و اروپا می خواهد برجام دیگری را برای ملت ما رقم بزنند و چراغ های سبز آن ها نیز روشن شده است.

وی افزود: آن ها در آتش اغتشاش سوختند و نتوانستند به اهداف خود برسند در نتیجه در تلاش هستند تا از راه دیگری وارد شوند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: اروپا پیاده رو آمریکا است و اگر کشوری مانند فرانسه مدیریت داشت خیابان های خود را مدیریت می کرد و درخواست های به حق مردم خود را پاسخ می داد.

وی به جامعه معلولان خراسان شمالی نیز اشاره و اظهارکرد: مدیریت شهری بجنورد به فکر معلولان باشد، مدیران شهری تاکنون برای سوار شدن معلولان به اتوبوس ها چه کرده است؟ برای رفت و آمد نابینایان چه خدماتی را ارائه داده است؟ و چند سالن ورزشی را برای جامعه معلولان ساخته است؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان وحدت حوزه و دانشگاه مناسب سازی معابر برای معلولان امام جمعه بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خدمات فنی مهندسی حوزه آب به ۲۰ کشور در جهان

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی بزرگ‌زاده، سخنگوی صنعت آب در نشست خبری افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا اظهار داشت: این مگاپروژه چندمنظوره در کشور سریلانکا توسط مهندسان توانمند ایرانی اجرا شده است.

وی با اشاره به تحریم‌های موجود خاطر نشان کرد: شرکت‌های توانمند ایرانی با وجود تحریم‌های موجود توانسته اند از هند تا آفریقا و از آمریکای جنوبی تا آسیای میانه، پروژه‌های متعدد صنعت آب را در حوزه پیمانکاری و مشاوره اجرا کنند.

سخنگوی صنعت آب خاطر نشان کرد: بزرگترین و پیچیده‌ترین پروژه‌های مهندسی مثل تونل‌هایی به طول ۵۰ کیلومتر در زیر زمین در شرایط خاص جغرافیایی، سدهای بزرگ و … توسط متخصصان ایرانی تاکنون اجرایی شده که این مهارت و دانش را به‌دنبال داشته که امروز پیچیده‌ترین پروژه‌های صنعت آب و برق مثل پروژه چندمنظوره اومااویا توسط مهندسان ایرانی با موفقیت اجرا شود.

وی ادامه داد: حضور در مجامع بین‌المللی از افتخارات مهندسی ایرانی است و هم‌اکنون در ۲۰ کشور جهان صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت آب داریم.
سخنگوی صنعت آب خاطرنشان کرد: سالی ۳.۵ میلیارد دلار ظرفیت صادرات خدمات مهندسی بین‌المللی داریم که تحریم‌های ظالمانه، سختی‌هایی را ایجاد کرده است‌.

کد خبر 6079710 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • اساتید دانشگاه‌های جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند/ رونمایی از وبگاه تحریم علمی اسراییل
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • اولین پیام رهبر انقلاب بعد از حمله ایران به اسرائیل
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • سرلشکر باقری: تراز جدیدی از اقتدار نیرو‌های مسلح به جهان نشان داده شد
  • هم‌افزایی ارتش و سپاه در عملیات «وعده صادق» اقتدار دفاعی ایران را به جهان نشان داد
  • صادرات خدمات فنی مهندسی حوزه آب به ۲۰ کشور در جهان