Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۲ آذر ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های بوشهر، بندرانزلی، ایلام، اصفهان، سنندج و سیرجان پیگیری شد و در پایان مدعیان با پیروزی‌های پرگل از سد حریفان خود عبور کردند. نتایج بازی‌های این هفته به شرح ذیل است: پارس جنوبی بوشهر ۱ - ۳ ذوب آهن اصفهان

این نهمین شکست تیم پارس جنوبی در لیگ امسال است، این تیم تا اینجای فصل بدون کسب هیچ امتیازی در انتهای جدول قرار دارد، اما ذوب آهن اصفهان در دیدار این هفته به خوبی از موقعیت هایش استفاده کرد و در خانه میزبان سه امتیاز این بازی را کسب نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی سرمربی تیم ذوب آهن به عنوان بازیکن در زمین حاضر شد و ۲ گل ارزشمند برای تیمش به ثمر رساند، گل سوم ذوب آهنی‌ها را نرگس زهری وارد دروازه حریف کرد. 

ملوان بندرانزلی ۲ - ۰ همیاری آذربایجان غربی

تیم ملوان در این هفته توانست با گل‌های رکسانا معصومی و افسانه اقبال به یک پیروزی خانگی برسد و سه امتیاز این بازی را کسب نماید، تیم همیاری حریف ملوان در این بازی در روز‌های اخیر با شرایط مالی سختی دست و پنجه نرم می‌کند.

پالایش گاز ایلام ۰ - ۵ شهرداری بم

شهرداری بم امروز توانست با نتایج پرگلی از سد یکی از مدعیان لیگ عبور کند، تیم بم تا اینجای فصل بدون هیچ شکستی در صدر جدول قرار دارد و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آید.

گل‌های تیم بم را در این بازی بهناز طاهرخانی ۲ گل، زهرا قنبری، شهناز جعفری و فاطمه گرایلی به ثمر رساندند.

سپاهان اصفهان ۱۱ - ۰ زاگرس شیراز

در پرگل‌ترین بازی این هفته تیم سپاهان حریفش را گل باران کرد و با کسب سه امتیاز این دیدار به عنوان یک مدعی به کارش ادامه داد. در این بازی رقیه شهبازی و صفورا جعفری برای سپاهانی‌ها هتریک کردند و فاطمه کریمی هم یک گل برای تیمش به ثمر رساند، چهار گل دیگر فولاد مبارکه را هاجر دباغی وارد دروازه حریف نمود.

وچان کردستان ۴ - ۰ نماینده البرز

تیم کردستان همچنان بدون هیچ شکستی تا اینجای فصل از لیگ رکوردش را حفظ نموده است و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری بم در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

در این بازی سمیه خرمی برای تیمتکردستان هت تریک کرد و گل چهارم این دیدار را هم الهام فرهمند از نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شهرداری سیرجان ۷ - ۰ آویسا خوزستان

در یکی از پرگل‌ترین بازی‌های این هفته تیم سیرجان با هفت گل حریفش را به راحتی از پیش رو برداشت، گل‌های سیرجان در این بازی با دبل شبنم بهشت، ۴ گل افسانه چترنور و تک گل سهیلا نظام آبادی به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: پیروزی پرگل آذرخش و سپاهان در هفته هشتم فوتبال بانوان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال بانوان لیگ برتر فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آرسنال در خارج از خانه

تیم فوتبال آرسنال در هفته سی‌ و چهارم لیگ برتر انگلیس موفق شد به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ولورهمپتون و آرسنال در چارچوب هفته سی‌و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲ در ورزشگاه مالینیو با قضاوت پل تیرنی برگزار شد که در نهایت با نتیجه ٢ بر صفر به نفع آرسنال به پایان رسید.

در نیمه اول و در دقیقه ۴۵ لئاندرو تروسار مهاجم توپچی‌ها توانست دروازه تیم میزبان را باز کند تا نیمه اول به سود آرسنال به پایان برسد.

در دقیقه ۹۰ نیز مارتین اودگارد گل دوم آرسنال را به ثمر رساند.

آرسنال با این برد ۷۴ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و ولورهمپتون با این شکست ۴۳ امتیازی شد و در رده یازدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه