Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@10:00:17 GMT

پرداخت بدهي‌هاي کارخانه روغن نباتي شيراز

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۷۶۴

پرداخت بدهي‌هاي کارخانه روغن نباتي شيراز

خبرگزاری آریا- تا پایان امسال همه بدهی کارخانه روغن نباتی شیراز پرداخت واز سال آینده تولید این کارخانه به 300 تن در روز می رسد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در دومین  پیگیری مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز، دادستان عمومی و انقلاب شیراز  مشکلات این کارخانه بررسی کرد.
در این جلسه هاشمی مدیر کل کار و امور اجتماعی استان با انتقاد از عملکرد هیات مدیره کارخانه روغن نباتی شیراز گفت: در چند سال گذشته، این هیئت در قبال درخواست برنامه ریزی مدون، پاسخی نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل امور مالیاتی فارس هم گفت: کارخانه روغن نباتی در حال حاضر حدود 10 میلیارد و 500 میلیون تومان مالیات و جریمه مالیاتی مربوط به سال‌های 1385 تا 1396 دارد.
کشاورز مدیر کل تامین اجتماعی استان نیز گفت: این کارخانه برای بیمه کارگران خود 4 میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است که تمدید دفترچه بیمه کارگران این استان را با مشکل مواجه کرده است.
رییس هیات مدیره کانون شورا‌های اسلامی استان هم گفت: این کارخانه با حدود 600 کارگر، یکی از فعال‌ترین کارخانه‌های کشور بود که الان کارگران آن بازنشسته شده اند و تنها 173 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند.
مویدی افزود: شرایط به گونه‌ای است که با بازنشسته شدن کارگران قدیمی، کارگر جدیدی استخدام نمی‌شود و این نشانه برنامه ریزی برای تعطیلی کارخانه است.
آسیابی دادستان عمومی و انقلاب شیراز هم خطاب به میر سلیمی مالک این کارخانه گفت: حدود 29 مورد شکایت علیه این کارخانه با اتهامات مختلف از جمله کسر حق بیمه کارگران، واریز نکردن حق بیمه به تامین اجتماعی، تولید تنها یک ششم توان تولید کارخانه، پرداخت نکردن وام‌های دریافتی کارگران به بانک‌های عامل، برداشت 2 هزار و 500 تن از روغن‌های انبار شده امانتی سازمان بازرگانی در این کارخانه و فروش بخشی از قطعات این کارخانه مطرح شده است.
مالک کارخانه روغن نباتی شیراز گفت: به هیچ وجه به دنبال تعطیلی کارخانه نیستم، اما فرسوده بودن این کارخانه و تحریم‌ها مشکلات را بیشتر کرده است.
میرسلیمی افزود: با بکار گیری هیات مدیره جدید تا پایان امسال همه بدهی کارخانه به کارگران، بیمه، بانک‌ها و امور مالیاتی پرداخت می‌شود.
وی گفت: سال آینده تولید کارخانه روغن نباتی شیراز به روزی 300 تن در روز خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرداخت بدهی کارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ قلم دارو با اجرای طرح دارویار

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از نتایج اجرای طرح ملی دارویار می‌توان به پوشش بیمه‌ای ۹۶۰۰ قلم دارو و کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ دارو اشاره کرد.

پدرام پاک‌آیین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح ملی دارویار اظهار کرد: این طرح با اهداف گوناگون اجرایی شده است، یارانه دارو از طریق بیمه‌ها به بیماران تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اهداف دیگر این طرح افزود: اصلاح یارانه ارزی داروهای تولید داخل و وارداتی مشمول راه‌حلی برای جلوگیری از قاچاق گسترده دارو به کشورهای همسایه است، جلوگیری از فساد در حوزه ارز ترجیحی، پیشگیری از بیش‌اظهاری و گران‌فروشی برخی شرکت‌ها، کمبودهای دارویی، پیشگیری از کندی تخصیص ارز، همچنین پیشگیری از تأمین نشدن ارز مرغوب و رفع مشکلات صنعت در تولید از دیگر اهداف اجرای طرح ملی دارویار است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: به منظور جلوگیری از تخلفاتی مانند گران‌فروشی و آزادفروشی، داروخانه‌ها به صورت مستند مورد نظارت و بازرسی قرار گرفتند، بنابراین با اجرای این طرح عمق بدهی بیمه‌ها بزرگ‌تر شده اما در فواصل زمانی کوتاه‌تری پرداخت می‌شود و مابه التفاوت یارانه توسط سازمان بیمه‌گر پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: از نتایج اجرای طرح ملی دارویار می‌توان به پوشش بیمه‌ای ۹۶۰۰ قلم دارو در ۱۲ هزار داروخانه و کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ دارو اشاره کرد.

کد خبر 740009

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ قلم دارو با اجرای طرح دارویار
  • بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • فرآیند تولید پودر لباسشویی توسط کارگران پاکستانی (فیلم)