Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی درمسجدجامع این شهر افزود : دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت مردم برنامه ریزی می کنند.

وی گفت : مردم سالاری دینی متکی بر مبنای اسلام و اعتماد و رضایت مندی مردم از حاکمیت به عنوان شاخص نقش‌آفرینی مردم در نظام اسلامی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه میامی بااشاره به اینکه مردم باید در انتخاب افراد اصلح دقت کنند، اظهارداشت : مردم با انتخاب افراد دلسوز و شایسته سرنوشت کشور را در گام دوم انقلاب رقم می زنند.

وی تصریح کرد: با پشتوانه مردمی و حضور باشکوه در صحنه های مختلف نظام مانند انتخابات نقشه دشمنان ناکام مانده است. 

صفایی پور ادامه داد : مردم با حضور آگاهانه خود، نظام را یاری کرده اند و در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان می کشند.

وی گفت :  داوطلبان انتخابات مجلس اخلاق سیاسی و فردی را مورد توجه قرار دهند.

خطیب جمعه میامی بااشاره به ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت از عوامل شکل گیری ، پیروزی ، تثبیت و بالندگی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه نباید افزایش قیمت بنزین موجب افزایش قیمت کالاهای دیگر شود اظهار داشت : مسوولان برای حل مشکلات مردم و مهار گرانی تلاش کنند.

برچسب‌ها سمنان میامی انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان میامی انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه سمنان میامی انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلی، هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام حسین زرافشان در بندرعباس، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، گفت: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانست و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده محترم شهدا در همه عرصه‌ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزش‌های انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دل‌ها است.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده‌های محترم شهدا را فراموش نمی‌کنند چرا که عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند و به واقع این عزیزان میراث داران انقلاب بزرگ اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهدا و تداوم راه آنها، دِینی است که بر دوش ما نهاده‌اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می‌اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا همچون همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

کد خبر 6085300

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟
  • «مشارکت مردم» جوهرۀ مردم‌سالاری دینی
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است