Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های ایتالیایی از خروج نام سرمربی مستعفی استقلال از بین کاندیداهای هدایت باشگاه اودینزه خبر دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از خروج غیرمنتظره آندره‌آ استراماچونی از ایران از این مربی موفق ایتالیایی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه اودینزه برای جانشینی ایگور تودور نام برد و مدعی شد آندره آ ممکن است بار دیگر طعم مربیگری در باشگاه اودینزه را بچشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که این خبر سرو صدای زیادی در رسانه‌های داخلی به راه انداخت و باعث افزایش تنش‌های لفظی میان استراماچونی و برخی مسئولان استقلال شد حالا با گذشت چهار روز از این اتفاق سایت «موندو اودینزه» ایتالیا خبری منتشر کرد که می‌تواند امیدواری استقلالی‌ها برای بازگشت سرمربی را بالا ببرد. به نوشته این سایت استراماچونی از فهرست کاندیدا‌های هدایت اودینزه به دلیل افزایش احتمال بازگشت به ایران خارج شده است.

این سایت نوشت:

به نظر می‌رسد نام استراماچونی از فهرست کاندیدا‌های هدایت اودینزه به خاطر بالا رفتن احتمال بازگشت او به ایران خارج شده است. الان سه نام یعنی والتر زنگا، بالاردینی و مارینو (هرکدام با ۳۰% شانس) بیشتر از قبل به نیمکت اودینزه نزدیک هستند و باید دید در روز‌های آتی به خصوص بعد از بازی با یوونتوس چه سرنوشتی برای لوکا گوتی مربی موقت و شاگردانش رقم می‌خورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی باشگاه اودینزه ایگور تودور استراماچونی آندره آ استراماچونی استراماچونی ایگور تودور باشگاه اودینزه تیم اودینزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات

باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکستانی خود به تمرینات تیم است.

به گزارش ایسنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی تیمش مقابل شمس آذر قزوین به دوبی رفت.

پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازیهای ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشازیپوف بوده و به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده اش به دوبی سفر می کند اما تاکنون به ایران و تمرینات بازنگشته است.

مسئولان باشگاه استقلال پیگیر بازگشت این بازیکن به ایران هستند تا بتوانند از وجود او در بازی برابر تراکتور استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اختلاف استقلال و ماشاریپوف صحت ندارد بازگشت ماشاریپوف به تمرین استقلال

دیگر خبرها

  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • بازگشت کاناوارو به سری آ
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!