Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:رییس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید مشاور این باشگاه عازم ایتالیا شده تا درباره عقد قرارداد جدید با سرمربی ایتالیایی مذاکره کند.

به گزارش خردادبه نقل از ایسنا، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست موقت باشگاه استقلال در خصوص مراحل بازگشت استراماچونی گفت: این چند روز مراحل سختی را پشت سر گذاشتیم. با کمک سرکنسولگر ترکیه، معاون وزیر خارجه و پیگیری شدید وزارت ورزش و جوانان، مبلغی حدود ۱۰۸ هزار یورو بود را به سفارت ایران در ایتالیا منتقل کردیم و قرار است او یک حساب در ایتالیا باز کند تا این مبلغ به صورت چک در اختیار او قرار بگیرد و استراماچونی این مبلغ را وصول کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خلیل‌زاده ادامه داد: ایشان متاسفانه آمادگی این را نداشت که از شرکت های قانونی خارجی پول به حساب او واریز شود و می‌خواست کارها به صورت قانونی انجام شود که به دلیل تحریم‌های آمریکا، این برای باشگاه استقلال و به طور کلی، طرف‌های ایرانی قراردادها کمی سخت است.

وی درباره حضور استراماچونی روی نیمکت استقلال در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر گفت: امیدواریم که این اتفاق بیفتد. ما تمام تلاش‌ ‌مان را انجام دادیم و حتی علی سلطانی، مشاور باشگاه در حال سفر به رم است تا درباره قرارداد فسخ شده این مربی ایتالیایی صحبت کنیم. ما به استراماچونی اعلام کردیم هم موافق این سهتیم که قرارداد قبلی به قوت خود باقی بماند و فقط مدت زمان آنریال، یک سال کاهش یابد و هم قرارداد جدیدی را با مدت زمان یک ساله با او ببندیم. ما هرچه در توان داشتیم برای بازگشت استراماچونی انجام دادیم و تمام سعی خود را هم خواهیم کرد تا او هر چه زودتر به ایران برگردد. برچسب ها: خلیل‌زاده ، استراماچونی

منبع: خرداد

کلیدواژه: خلیل زاده استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور

سرمربی پیشین تیم ملی ولز در یک قدمی توافق با تراکتور است.

به گزارش فارس، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد پس از به توافق نرسیدن با آندره‌ا استراماچونی و دراگان اسکوچیچ، یک سرمربی اروپایی که سابقه هدایت یک تیم ملی در این قاره را دارد با این باشگاه به توافق رسیده است.

ظاهرا کریس کولمن، سرمربی مشهور 53 ساله ولزی که به جز سرمربیگری در تیم ملی کشورش، در تیم‌های فولام، رئال سوسیه‌داد، کاونتری سیتی، AEL یونان، ساندرلند، هبی فورچون چین و آترومیتوس یونان نیز فعالیت کرده، گزینه اصلی تراکتوری‌ها برای جانشینی پاکو خمز است.

جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتور برای معرفی سرمربی جدید این تیم امروز برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب ادعای باشگاه تراکتور توسط پیکانی‌ها: بلیت بازی رایگان نیست برانکو و استراماچونی و تونی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تراکتور

دیگر خبرها

  • سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس
  • برگزاری دو دیدار تدارکاتی در دستور کار استقلال
  • سالن ورزشی شهید فخری‌زاده در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت
  • حمایت شجاع خلیل‌زاده از سرمربی جدید تراکتور!
  • حمایت شجاع خلیل‌زاده از سرمربی فرضی تراکتور!
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند