Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید مشاور این باشگاه عازم ایتالیا شده تا درباره عقد قرارداد جدید با سرمربی ایتالیایی مذاکره کند.

اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست موقت باشگاه استقلال در خصوص مراحل بازگشت استراماچونی گفت: این چند روز مراحل سختی را پشت سر گذاشتیم. با کمک سرکنسولگر ترکیه، معاون وزیر خارجه و پیگیری شدید وزارت ورزش و جوانان، مبلغی حدود ۱۰۸ هزار یورو بود را به سفارت ایران در ایتالیا منتقل کردیم و قرار است او یک حساب در ایتالیا باز کند تا این مبلغ به صورت چک در اختیار او قرار بگیرد و استراماچونی این مبلغ را وصول کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل‌زاده ادامه داد: ایشان متاسفانه آمادگی این را نداشت که از شرکت های قانونی خارجی پول به حساب او واریز شود و می‌خواست کارها به صورت قانونی انجام شود که به دلیل تحریم‌های آمریکا، این برای باشگاه استقلال و به طور کلی، طرف‌های ایرانی قراردادها کمی سخت است.

وی درباره حضور استراماچونی روی نیمکت استقلال در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر گفت: امیدواریم که این اتفاق بیفتد. ما تمام تلاش‌ ‌مان را انجام دادیم و حتی علی سلطانی، مشاور باشگاه در حال سفر به رم است تا درباره قرارداد فسخ شده این مربی ایتالیایی صحبت کنیم. ما به استراماچونی اعلام کردیم هم موافق این سهتیم که قرارداد قبلی به قوت خود باقی بماند و فقط مدت زمان آنریال، یک سال کاهش یابد و هم قرارداد جدیدی را با مدت زمان یک ساله با او ببندیم. ما هرچه در توان داشتیم برای بازگشت استراماچونی انجام دادیم و تمام سعی خود را هم خواهیم کرد تا او هر چه زودتر به ایران برگردد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهار محور در استان مسدود است
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!