Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@00:40:06 GMT

محورهای خطبه‌های نمازجمعه شهرهای استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۹۵۳

محورهای خطبه‌های نمازجمعه شهرهای استان بوشهر

بوشهر

 امام جمعه بوشهر گفت: ایران بسیار قوی تر از آن است که با حرکت‌های آشوب‌گرانه استعماری دچار بحران شود.‌

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: براساس وقایع تاریخی مشخص شده‌است که هر کشوری به آمریکا و اروپا اتکا کند با شکست و خیانت مواجه می‌شود و به جای پیشرفت، پسرفت می‎‌کند و در یک طراحی جنایتکارانه براندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهارداشت: تا ایران حرکتی بر مدار توکل به خدا، اسلامیت و اتکا به ملت پیدا می‌کند و هدایت‎های رهبری تجلی پیدا می‌کند، دشمنان با دسیسه کشور را به آشوب می‌کشند ولی تا اتکا به ولی فقیه، ولایت‌مداری، وحدت و نیروهای مملکت است ایران قوی و پیشرفته مشت محکمی به دهان بیگانگان خواهد زد.

وی اضافه کرد: اتحادیه اروپا همراه با ظلم و ستم جهانی با هدایت‌های پشت پرده آمریکا علیه ایران در سازمان ملل و محیط های سیاسی اقتصادی فعال شده‌است و گذشته از اینکه تعهدات برجامی را انجام نمی‎دهد ایران را محکوم به متعهد نبودن به برجام می‌کند.

صفایی بوشهری گفت: تکیه به آمریکا و چند کشور اروپایی اعتماد به جنایت‌کاران و دزدان تاریخ بشریت است و محصول این همه تلاش دولت ایران و اجرای تعهدات فرا برجامی پیمان شکنی آمریکا بود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: تنها راه ایران اجرای هدایت‌های رهبری واقتصاد مقاومتی و اتکا به نیروهای نخبه، انقلابی و جوان ایران است.

وی در ارتباط با برخی گرانی‌ها بیان کرد: مسئولان گرانی‌های کاذب را کنترل و مردم نیز به کمک هم در عرصه اقتصادی همت کنند تا نرخ جنس‌ها به صورت تصاعدی و غیر معقول گران نشود.

صفایی بوشهری در ارتباط با سهمیه بنزین مناطق ساحلی گفت: صیادان قشری زحمتکش هستند که باید سهمیه بنزین آنها بزودی تامین شود.

وی افزود: در این زمینه استانداری و دریابانی تبوشهر لاش کردند و به هیات دولت نامه نوشتند  ولی با این وجود انتظار داریم سهمیه بنزین قایق‌ها هر چه زودتر تامین شود تا صیادان دچار مشکل معیشت نشوند.

صفایی بوشهری در ارتباط با نام نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات گفت: داوطلبان قانون‌مداری و اخلاق را رعایت کنند و برای مجلسی است که می‎خواهد قانون‌گذار باشد اول کسی که باید قانون را رعایت کند، داوطلبان هستند.

برازجان

امام جمعه برازجان گفت: مهمترین اهداف دشمنان از ایجاد آشوب‌ها اخیر در ایران جبران شکست های متعدد آمریکا در منطقه، انتقام‌گیری از جبهه مقاومت، ایجاد امید در ارتجاع عرب منطقه بویژه عربستان، به نتیجه رساندن تحریم‌های حداکثری علیه ایران‌ ،کاهش فشار علیه رژیم صهیونیستی، ایجاد امید در جریان های ضد انقلاب اسلامی و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی که مردم باید در مقابل این دسیسههای آمریکا و عوامل داخلی آنها هوشیار باشند.
حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نمازجمعه برازجان افزود: معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقوا و پایبندی به ارزش‌های دینی و انقلابی، تدین همراه با تخصص، شناخت مسایل سیاسی، آشنایی با مسائل ایران و جهان، اعتقاد به مبانی انقلاب و خط امام و رهبری، شجاعت در احقاق حقوق مردم، سوابق مثبت شخصی و خانوادگی، ساده زیستی  و مردمی بودن، وابسته نبودن به صاحبان ثروت و قدرت از وظایف مهم یک نماینده مجلس است.
امام جمعه برازجان از مسئولان شهرستان دشتستان خواست تا برای تکمیل پروژه‌های نمیه کاره اقدام لازم را انجام دهند.
وی افزود: هم‌اکنون شماری از پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان  نیمه تمام رها شده‌است و بودجه‌ای برای تکمیل آنها تخصیص نیافته‌است که از فرماندار دشتستان و استاندار بوشهر درخواست می‌شود نسبت به تامین و تخصیص اعتبار مورد نیازو فعال کردن این پروژه ها اقدام کنند.

دیر

امام جمعه موقت دیر گفت:  با چشم باز و دقت فراوان نماینده مجلس را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی همه جناح‌ ها ثبت نام کرده‌اند و این وظیفه همه ما را سنگین می‌کند.

وی اضافه کرد: نمایندگی مجلس یک مسئولیت و امانت است که مردم باید در سپردن این امانت به افراد دقت لازم داشته باشند و برای انتخاب افراد مسئولیت های قبلی آنان را در نظر بگیرند که تا  چه حدودی برای جامعه و منطقه تاثیرگذار بوده‌ اند.

امام جمعه موقت دیر بیان کرد:  هدف حوزه و دانشگاه این است که هر دو به دنبال تربیت انسان هستند و در گام دوم انقلاب حوزه و دانشگاه می‌توانند در پرورش نسل انسان عالم، متعهد و ظلم ستیز  نقش اساسی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به مشکلات شهرستان دیر اشاره کرد و گفت: مردم نگرانی کمبود آب در برخی از محلات شهر خود هستند که مسئولان باید این مشکل را بصورت ریشه‌ای حل کنند و اینکه مسئولان می‌گویند آب را ذخیره کنید، آبی نیست که مردم درمخازن منزل خود ذخیره کنند.

بحرانی ادامه داد: مسئولان تلاش کنند تا خسارت گوجه کاران شهرستان پیگیری شود و نگرانی آنان در این فصل کار و تلاش برطرف و برای این کار راهکارهای مناسبی پیدا شود.

کنگان

 امام جمعه موقت کنگان استان بوشهر گفت: حضور در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح وظیفه شرعی و ملی است

حجت الاسلام مهدی حیدری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کنگان افزود: کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دینی دارند بایستی ضمن حضور پرشور در انتخابات، با انتخاب فرد اصلح با معیارهایی که رهبری فرزانه انقلاب فرمودند دشمن را نا امید و مایوس کنند.

وی  اضافه کرد: نمایندگانی را راهی مجلس شورای اسلامی کنیم که مدافع انقلاب و مردم باشند.

امام جمعه موقت با اشاره به تلاش دشمن برای خرابکاری و خدشه در انتخابات تاکید کرد: به فضل الهی با درایت رهبری فرزانه و  مردم دشمنان داخلی و خارجی هیچ غلطی نخواهند کرد و ملت بزرگ ایران در این امتحان الهی نیز سرفراز خواهند شد.

حیدری در بخش دیگر یمسائل داخلی کشور و تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام با راه‌ اندازی جنگ اقتصادی اشاره و تاکید کرد: امروز هر کسی به هر طریقی بتواند به اقتصاد کشور کمک و مشکلات مردم را حل کند ثواب جهاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس را  دارد.

برچسب‌ها بوشهر برازجان کنگان نماز جمعه بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر برازجان کنگان نماز جمعه بندردیر بوشهر برازجان کنگان نماز جمعه بندردیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول قنبری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد تصادفات از ۲۴ اسفند سال قبل تاکنون در جاده‌های استان بوشهر ۲۰۰ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳۰۲ مورد تصادف، ۶۰ درصد کاهش یافته است.

جانشین پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه ترددهای درون استانی از ۲۴ اسفند تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش یافته است افزود: تردد خودروها در محورهای ورودی استان ۶ درصد و خروجی هفت درصد در ۱۴ روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی گفت: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا روز گذشته تعداد تلفات جاده‌ای استان بوشهر بر اثر تصادف خودروها ۱۵ نفر بود که امسال به پنج نفر کاهش یافته است.

جانشین پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: در ۱۴ روز گذشته ۱۶۷ نفر بر اثر تصادف خودروها در جاده‌های استان بوشهر مصدوم شدند که با توجه به تعداد مصدومین در مدت مشابه سال قبل به تعداد ۱۵۷ نفر، ۶ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نداشتن تمرکز کافی و بی‌توجهی راننده به جلو عامل اصلی تصادفات جاده‌ای و شهری است، تصریح کرد: خستگی، خواب‌آلودگی و سرعت زیاد از دیگر عوامل تصادفات به شمار می‌رود.

کد خبر 6064299

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال
  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • اجتماع مادران و کودکان بوشهری در حمایت از مردم غزه
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند