Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:28:36 GMT

آقای شهردار کجای تبریز نشان از شهر اسلامی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۹۷۰

آقای شهردار کجای تبریز نشان از شهر اسلامی دارد؟

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: : آقای شهردار ما مهدی باکری می‌خواهیم؛ آقای شهردار کجای این شهر نشان از شهر اسلامی است؟

به گزاش خبرگزاری فارس از تبریز، کاظمی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی، سیاسی جمعه و در جمع با شکوه نمازگزاران مصلای اعظم امام خمینی(ره) با اشاره بر سخنان شهید بهشتی در رابطه با دانشجو، اظهار داشت: دانشجو موذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این بیانیه نقشه راه کلان کشور ترسیم شده است که در برخی به آن توجه شده و در برخی توجهی نشده است و امیدواریم برخی دستگاه‌ها بیش از پیش به آن توجه کنند. 

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با بیان اینکه امید در بیانیه گام دوم توسط رهبری بیان می‌شود، تصریح کرد: آیا عامل اصلی امید در بنزین تغییر قیمت بنزین و کالای اساسی است یا به قول دولت تدبیر و امید با برخی شادی کاذب امیدآفرینی باید کرد که آخر و عاقبتش بالا رفتن آسیب‌های اجتماعی همانند برخی کشورهای دیگر است. 

وی با تاکید بر اینکه رهبری به پشتوانه انقلاب همیشه اشاره دارند، گفت: وقتی به اصل و پشتوانه حرکت نگاه می‌شود می‌توان دید که انقلاب در پی آن بود که حکومتی را ایجاد کند تا انسان را به هدف والای خود برساند. 

کاظمی ادامه داد: رهبر انقلاب همیشه تاکید دارند که همه تلاش و خون شهدا ما را به اینجا می‌رساند که بعد از سال ۱۳۵۷ به حکومتی بر پایه فطرت می‌رسیم. 

وی با بیان اینکه وقتی رهبری از انقلاب صحبت می‌کنند همه تائید می‌کنند زیرا ایشان فرآیندی برای انقلاب چیده و آن را در پنج بخش تعیین می‌کنند، افزود: از بین رفتن حکومت زور و جور، ایجاد کارخانه انسان‌سازی‌ تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی جزو این مراحل است که ما هنوز در تشکیل دولت اسلامی مانده‌ایم. 

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز توضیح داد: ما استانداری می‌خواهیم که شهید ناصر کاظمی باشد و مردم به دنبال آن باشد. 

وی افزود: آقای شهردار ما مهدی باکری می‌خواهیم؛ آقای شهردار کجای این شهر نشان از شهر اسلامی است؟

کاظمی گفت: آقای دکتر ظریف، مردم و آزادگان ما در حال شهید شدن است و این وزیر امور خارجه کجاست که توئیب بزند و از شهید شدن شیخ زکزاکی و مسلمانان ظلم‌دیده حرف بزند. 

انتهای پیام/۶۰۰۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو شهید تبریز رهبر انقلاب خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی شهردار شورا شهید بهشتی امام خمینی بنزین کالای اساسی شهید ناصر کاظمی طریف زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار بندر دیر معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حکم استاندار بوشهر خطاب به شهردار دیر آمده است: بنا به پیشنهاد شماره ۱۳۳ تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر دیر در اجرای تبصره ۳ ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یکم خرداد ۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی آن و در راستای مفاد آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۲۵ آذر ۱۳۹۷ هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم جنابعالی به سمت شهردار بندر دیر منصوب می‌شوید.

محمدی زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود در پیشبرد اهداف و سیاست‌های توسعه شهری، هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی و با بکارگیری جوانان مؤمن، انقلابی و پاکدست در مسئولیت‌های اجرایی شهرداری، بهره گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها با رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر در دولت مردمی و ایران قوی به همه اقشار محروم و آسیب پذیر، حفظ و حراست از اموال عمومی، اعتلای فرهنگ شهرنشینی و ساماندهی جامعه شهری اهتمام لازم و جدی را معمول دارید.

استاندار بوشهر یادآور شد: امید است با اتکال به خداوند سبحان و بر اساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر رعایت آموزه‌های دینی و هنر اصیل اسلامی ایرانی در الگوی شهرسازی در راستای اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت عدالت محور و گسترش مشارکت مردم در اداره امور توسعه و عمران شهری موفق باشید.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ظهر سه شنبه در آئین معارفه شهردار دیر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری بندر دیر و ایجاد شرایطی برای رفاه و آسایش شهروندان مورد انتظار است.

محمد هادی رستمیان اضافه کرد: افزایش سطح کیفی خدمات رسانی به جامعه و رضایت مندی مردم باید مورد توجه و تاکید شهردار بندر دیر قرار گیرد.

کد خبر 6086657

دیگر خبرها

  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • برخی از سازمان‌های شهرداری اصفهان در حل مشکلات ناکارآمد هستند
  • تجلیل از کارگردان فیلم آپاراتچی در صحن شورای شهر تبریز