Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@12:00:21 GMT

لزوم اتمام پروژه بزرگراه زابل- زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۰۳۰

لزوم اتمام پروژه بزرگراه زابل- زاهدان

امام جمعه زابل گفت: نقش جاده در پیشرفت منطقه بسیار مهم است و اتمام پروژه بزرگراه زابل زاهدان که سالها مطرح است باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت الاسلام علی اکبر کیخا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای المهدی زابل، با اشاره به هفته پژوهش اظهار کرد: از مناسبت های این هفته روز پژوهش است، حوزه و دانشگاه تکلیف دارند در رشد و پیشرفت منطقه نقش ایفا کنند، دانشمندان عزیز ظرفیت و استعدادهای انسانی و جغرافیایی منطقه را مطالعه کنید، در موضوع تولید شغل و اشتغال تحقیق نموده و ارائه طریق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زابل افزود: حوزه علمیه زابل در این چندسال رشد خوبی داشته و قوی ترین حوزه سطوح عالی جنوب شرق کشور است و به زودی برپایی درس خارج فقه و اصول و همچنین تاسیس شعبه جامعه المصطفی العالمیه را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: دانشگاه های خوبی در منطقه داریم که یکی از فارغ التحصیلان این دانشگاه استاندار هستند، روز حمل و نقل را در پیش داریم، به مناسبت روز حمل و نقل درخواست نگاه ویژه به جاده و فرودگاه منطقه سیستان داشته باشیم.

کیخا گفت: نقش جاده در پیشرفت منطقه بسیار مهم به شمار می آید و اتمام پروژه بزرگراه زابل زاهدان که سالها مطرح است باید در دستور کار قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه زابل بر توجه ویژه مسؤولان به پروازهای فرودگاه زابل تاکید کرد و افزود: بسیاری از متخصصین بیان کردند که اگر پروازهای فرودگاه افزایش یابد و منظم شود قطعا فواید و اثرات مفیدی در منطقه خواهد داشت و شاهد پیشرفت چشمگیری در منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: زابل زاهدان پژوهش نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، روز سه شنبه از پروژه‌های در حال ساخت بیمارستان سوختگی تهران، بیمارستان نوین شریعتی، عملیات ساخت و گودبرداری پروژه بیمارستانی موقوفه دکتر افشین در منطقه ۲۲ تهران و پروژه در حال ساخت بیمارستان امام‌خمینی (ره) اسلامشهر بازدید کرد.

ساخت بیمارستان سوختگی در غرب تهران

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان سوختگی تهران که به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال ساخت است، گفت: به دلیل بروز سوانح و حوادث غیرمترقبه و نیاز به خدمات تخصصی سوختگی، این پروژه، در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت قرار گرفت.

عین اللهی افزود: این پروژه در سال ۹۱ آغاز شده و در شروع دولت مردمی به پیشرفت حدود ۶۲ درصدی رسیده بود و در حال حاضر با توجه به اولویت گذاری وزارت بهداشت به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده است.

وزیر بهداشت گفت: در این بیمارستان با پیشرفته‌ترین تجهیزات و روش‌های درمانی و جراحی، سوختگی‌های شدید قابل درمان است.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های سوختگی باید دارای شرایط عاری از میکروب و تهویه هوای مناسب باشند، تصریح کرد: در این پروژه مجهز، استانداردهای لازم برای بیمارستان سوختگی در نظر گرفته شده و جدیدترین تکنیک‌های ترمیم زخم مانند سلول‌های بنیادی در این مرکز قابل انجام است.

عین اللهی با بیان اینکه اعتبار خوبی برای ساخت و تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است، گفت: قسمت‌های اصلی تا ۹۸ درصد پیشرفت داشته و طبقات بالاتر رو به اتمام است؛ امیدواریم با بهره برداری از این پروژه و به کارگیری نیروی انسانی متخصص، بتوانیم گامی دیگر در مسیر خدمت به مردم برداریم.

بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان نوین شریعتی

در ادامه، وزیر بهداشت، از روند ساخت پروژه بیمارستان نوین شریعتی که به همت دانشگاه علوم پزشکی تهران در غرب تهران در حال ساخت است، بازدید کرد؛ بیمارستان هزار تختخوابی نوین شریعتی، یک بیمارستان راهبردی برای استان‌های تهران و البرز به شمار می‌رود که می‌تواند نقش مهمی در خدمات رسانی به ویژه در زمان بروز بحران ایفا کند.

بازدید از پروژه بیمارستانی موقوفه دکتر افشین

عین اللهی در ادامه بازدید از پروژه‌های سلامت محور، از عملیات ساخت و گودبرداری پروژه بیمارستانی موقوفه دکتر افشین در منطقه ۲۲ تهران، و بیمارستان در حال ساخت امام خمینی (ره) اسلامشهر که با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد آماده شده است، نیز بازدید کرد.

کد خبر 6080323 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد
  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است