Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عمرانی در بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده ۱۶ تبریز بر ضرورت وجود اعتبار پایدار برای مرکز و بهره گیری از ظرفیت خیرین در این امر خداپسندانه تأکید کرد. تاریخ انتشار: 14:00 - 22 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۴۳۹

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، عمرانی معاون قضایی دادستانی کل کشور به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از محل نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده ۱۶ تبریز بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضایی دادستان کل کشور و هیأت همراه از واحد‌های غربالگری، قرنطینه، کارگاه‌های اشتغال زایی (فلزکاری، قالی بافی، کفاشی، پوشال و بسته بندی) و سالن‌های بهبودی مرکز ماده ۱۶ و نیز مرکز در حال احداث بانوان موضوع ماده ۱۶ با ظرفیت یکصد نفر بازدید کردند.

در این بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان این که باید همه دستگاه‌ها در امر مبارزه با مواد مخدر پای کار باشند گفت: کلیه دستگاه‌های مسئول استانی و مردم بایستی در این جهاد بزرگ مشارکت کنند.

وی همچنین بر ضرورت وجود اعتبار پایدار برای مرکز ماده ۱۶ و بهره گیری از ظرفیت خیرین در این امر خداپسندانه تأکید کرد.

در این بازدید علیلو دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان نیز به نحوه ارجاع و صدور دستورات قضایی برای اعمال ماده ۱۶ وتبصره ۲ ذیل ماده ۱۶ اشاره کرد و افزود: در جریان جمع آوری معتادین از سطح شهر‌ها و ارجاع و انجام طرح‌های مختلف پلیسی همکاری خوبی فی مابین دستگاه‌های مسئول به ویژه پلیس و مرکز ماده ۱۶ بر اساس دستوالعمل ابلاغی ماده ۱۶ انجام می‌گیرد و در این ارتباط برای هم افزایی مضاعف در این امر مهم یکی از همکاران قضایی دادستانی به صورت مستقیم و شبانه روزی درگیر است.

وی با تأکید بر جلب و جذب مشارکت خیرین به ویژه خیرین سلامت استان، تلاش در جهت تخصیص اعتبارات ملی از ستاد در روند فعالیت مرکز ماده ۱۶ را ضروری دانست.

معاون قضایی دادستان کل کشور  همچنین در برنامه ملاقات مردمی هفتگی دادگستری کل استان نیز شرکت کرد.

گفتی است: در این بازدید که علیلو دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان و موقری سرپرست معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان و کارشناسان دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان عمرانی را همراهی می‌کردند، اسمعیل پور مدیر مرکز ماده ۱۶ گزارشی از روند فعالیت مرکز ارائه داد.

بیشتر بخوانید:  ضرورت کیفی سازی عملکرد مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون قضایی دادستان کل کشور دادستان تبریز مرکز نگهداری معتادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر اظهار کرد: طی اجرای طرح سراسری کاهش آسیب‌های اجتماعی که به مدت ۱۵ روز در شهر تهران به اجرا در می‌آید نقاط گوناگون کلونی آسیب در شهر تهران مورد ساماندهی قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از این نقاط آسیب مربوط به محل زندگی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری چاه در زمین بایر در محدوده خیابان فداییان اسلام جنوب نبش خیابان زنگنه بود.

احمدی صدر ادامه داد: به همت گشت حامی شهر این سازمان، گشت فوریت‌های اجتماعی منطقه ۱۶، عوامل ناحیه ۳ منطقه ۱۶ و با همکاری ایستگاه آتش نشانی بعثت این کلونی برچیده شد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: فردی که در این کلونی حضور داشت و پاتوقی برای خود و دیگر معتادان متجاهر فراهم کرده بود مورد ساماندهی قرار گرفت.

کد خبر 6079059

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • برچیده شدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین