Web Analytics Made Easy - Statcounter

لایحه بودجه سال ۹۹ از سوی هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است. در این لایحه بودجه دانشگاه‌ها بر اساس در آمد جاری مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، لایحه بودجه سال ۹۹ از سوی هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است. در این لایحه بودجه دانشگاه‌ها بر اساس در آمد جاری مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بنابراین گزارش، بودجه دانشگاه صنعتی شیراز ۳۹۲.۹۱۰  در سال ۹۸، میلیون ریال برآورد شده بود که بر اساس اعلام وزارت علوم امسال تنها ۱۰ درصد بودجه دانشگاه‌ها نسبت به سال گذشته رشد داشته است و بودجه سال ۹۹، دانشگاه صنعتی شیراز ۴۴۹.۶۹۹ میلیون ریال مشخص شده است.     در این راستا؛ بودجه خدمات رفاهی و فرهنگی ۵۵۸۲۷ میلیون ریال، برنامه آموزش نیروی انسانی متخصص ۳۱۱۱۶۹ میلیون ریال، برنامه‌های پژوهشی پایه‌ای توسعه دانشگاهی ۳۲۹۰۳ میلیون ریال و برآور شده است.
لازم به ذکر است، جدول بودجه‌های ۹۹ هنوز نهایی نشده و پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس تصویب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شیراز بودجه سال 99 مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی

تین نیوز

در لایحه بودجه ۱۴۰۳، در بخش بودجه های عمرانی، اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۱ میلیون تومان برای سازمان هواپیمایی کشوری پیش بینی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جداول بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شامل بخش کلان، درآمدها و واگذاری دارایی های سرمایه ای، اعتبار طرح های تملک دارایی های سرمایه ای و شرکت ها و بانک های دولتی یکشنبه منتشر شد.

برای سال ۱۴۰۳، منابع بودجه کل کشور، ۶۳۴۷ میلیارد تومان پیش بینی شده که بودجه عمرانی (تملک دارایی های سرمایه ای) از این منابع، ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است. در جدول اعتبار طرح های تملک دارایی های سرمایه ای دستگاه های اجرایی لایحه بودجه، اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۱ میلیون تومان برای سازمان هواپیمایی کشوری پیش بینی شده که بخشی از آن ها در زیر آمده است. 

برای تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات و ماشین آلات، که در بودجه ۱۴۰۳، در اهداف کمی آن، تعمیر و نگهداری یک فروند هواپیمای فالکن و خرید ۴۰۰ قطعه تجهیزات اداری، فنی و تاسیساتی ذکر شده، بالغ بر ۲۳۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

برای خرید هواپیمای آزمایش استاندارد پرواز به میزان دو فروند، یک میلیون تومان پیش بینی شده است.

به منظور کمک های فنی و اعتباری حمل ونقل هوایی با هدف افزایش ظرفیت ناوگان مسافری هوایی به میزان ۴۳۴۵ صندلی در بودجه ۱۴۰۳، یک میلیون تومان پیش بینی شده است.

به منظور مشارکت وتکمیل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد
  • بودجه ۱۴۰۳ چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی