Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قشم با تاکید بر اجرای گام پنجم کاهش تعهدات برجامی و مشروط نکردن فعالیت کشور، گفت: اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیاء نمونه‌ای موفق از توجه به توان ملی است. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، ‌حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه قشم اظهار کرد: برای کاهش تعهدات برجامی تا کنون 4 گام مهم برداشته شده و اکنون در آستانه گام پنجم قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گام پنجم نیز باید با صلابت و در اسرع وقت برداشته شود چرا که نمی‌توان به آنچه رئیس جمهور فرانسه و دیگران وعده می‌دهند اعتماد کرد.

امام جمعه قشم: مسئولان به وعده گران نشدن کالا و خدمات عمل کنندامام جمعه قشم: مواضع رهبری کشور را از فتنه معاندین نجات دادامام جمعه قشم: مسئولان به وعده گران نشدن کالا و خدمات عمل کنند

امام جمعه قشم وعده‌های مطرح شده را پوشالی و بی اساس دانست و تصریح کرد: این وعده نیز عملی نخواهد شد و نباید فعالیت های نظام و کشور را مشروط و معطل کرد.

تارم بیان کرد: بیش از یک سال است که اروپا اقدامی عملی انجام نداده و پوشالی بودن وعده‌های کنونی نیز به مرور زمان مشخص می‌شود.

وی افزود: ایران کشوری غنی با امکانات استراتژیک است که جوانان نخبه‌ای نیز دارد و با تکیه بر توانمندی‌های خود می‌تواند تمامی نیازهای داخلی خود را تامین کند.

امام جمعه قشم با تاکید بر لزوم ارتباط با کشورهای مختلف جهان، خاطرنشان کرد: ارتباطات با جهان باید در شان جمهوری اسلامی ایران باشد.

تارم کار جهادی، صادقانه، توجه به تولید، اشتغال، مبارزه با رانت و دخالت دادن بخش خصوصی در فعالیت‌های کشور را از نیاز‌های اساسی حل مشکلات و ترقی بیش از پیش کشور برشمرد و ادامه داد: اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاء نمونه‌ای موفق از توجه به این مسئله است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و تقویت وحدت حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: وحدت این دو قشر با توجه بر تاثیری که در جامعه دارند بسیار مهم و ضروری است.

امام جمعه قشم تشکیل دبیرخانه‌ای متشکل از متفکران حوزوی و دانشگاهی را خواستار شد و گفت: ایجاد این دبیرخانه با تقویت همکاری‌‎های حوزه و دانشگاه در عرصه‌های علمی، پژوهشی، اجتماعی و تربیتی به شکوفایی جامعه کمک می‌کند.

انتهای پیام/7558/ش

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است

امام جمعه بندرعباس گفت: مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است و هرگاه لازم باشد و کشور با تهدید روبرو شود این نیروی مردمی حاضر خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه عملیات وعده صادق نقطه اوج و تبلور هماهنگی میدان و دیپلماسی بود که باعث شد امنیت پوشالی صهیونیست‌ها فرو بریزد افزود: این در حالیست که در گذشته برخی ادعا می‌کردند میدان و دیپلماسی ۲ عرصه جداگانه هستند که هر یک باید کار خود را انجام دهد، اما عملیات اخیر برکات انسجام و هماهنگی میدان و دیپلماسی را به همه نشان داد.

وی در ادامه عنوان کرد: این بزرگترین عملیات نه تنها علیه رژیم صهیونیستی بلکه علیه استکبار جهانی بود و به همین دلیل می‌توان آن را با توجه به دستاوردهایش بی‌نظیر و تاریخ ساز دانست.

به گفته امام جمعه بندرعباس، با وجود اطلاع قبلی، غربی‌ها و متحدان رژیم صهیونیستی در رهگیری و مقابله با قدرت ایران ناتوان ماندند که البته آنچه انجام شد فقط نمایش قدرت ایران بود و هنوز به مرحله اِعمال قدرت نرسیده است.

وی اظهارداشت: عملیات وعده صادق در همین مقیاس نیز هزینه‌های مالی هنگفتی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به بار آورد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ادامه داد: می‌توان عملیات وعده صادق را یک رزمایش گرم برای بررسی کارایی بخش کوچکی از سلاح‌های پایین دستی دانست تا دشمن با عیار ما در عملیات واقعی آشنا شود.

وی اضافه کرد: این عملیات نشان داد آمریکا حتی قادر به تامین امنیت فرزند نامشروع و مهم‌ترین متحد خود نیست و وقت آن رسیده برخی کشور‌های منطقه عبرت گرفته و از پیمان‌های پوشالی خارج شده و در برابر رژیم صهیونیستی یکپارچه شوند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران به دستور امام راحل، آن را نشانه دوراندیشی بنیانگذار انقلاب دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است و هرگاه لازم باشد و کشور با تهدید روبرو شود این نیروی مردمی حاضر خواهد بود و در حوادث و شیطنت‌ها علیه انقلاب و همچنین عرصه‌های خدمت به مردم حضور پررنگ دارد.

دیگر خبرها

  • قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی هدف اصلی وعده صادق
  • مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است
  • توان موشکی ایران بیش از وضعیت وعده صادق است
  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • توجه به مسئله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • وعده صادق، جوابی دندان شکن به رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • راهپیمایی مردم شهرستان خاتم در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق +فیلم
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک از عملیات وعده صادق