Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بجنورد از از برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان در ‌خراسان شمالی قدردانی کرد و گفت: این مسابقات که برند استان را هم معرفی می‌کند سبب توسعه خراسان‌شمالی نیز خواهد شد. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: مدیریت شهری پاسخگوی نیازهای معلولین و نابینایان در شهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کیش: کاندیداها به شعور مردم توهین نکنندنماینده کردستان در مجلس خبرگان: همراهی و همدلی پلیس با مردم قابل تقدیر استامام جمعه قم: مردم در انتخاب گزینه‌های مجلس دقت کنند / ‌برگ زرینی در انتخابات پیش‌رو ‌‌‌در تاریخ انقلاب‌ ثبت می‌شود

وی با اشاره به کارگاه نیمه‌تمام معلولان در شهر بجنورد افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از معلولان و ناتوانان جسمی در کارگاهی با فضای بسیار کوچک و اندک در حال فعالیت هستند که در صورت تکمیل شدن این کارگاه و افزایش فضای آن 200 نفر اشتغال‌زایی به همراه دارد لذا مسئولان استانی نسبت به این مهم اهتمام بورزند‌.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه انتخابات جنگ بین خوب و بد نیست تصریح کرد: این فرهنگی که می‌گوییم انتخابات انتخاب بین خوب و بد است باید تغییر کند چراکه هرکسی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کند در دایره خوب‌ها قرار می گیرد لذا در انتخابات باید بین احسن و حسن بهترین‌ها را انتخاب کرد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه اروپا پیاده‌روی آمریکا است خطاب به مسئولان گفت: پس از آن که امریکا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در آتش اغتشاشات اخیر سوختند به سراغ مسئولان آمده و با دادن وعده های لعابی و پوشالی در صدد آن هستند که نظام ما را گرفتار کنند اما مسئولان باید بدانند که مومن از یک سوراخ دوبار نیش نمی‌خورد چراکه فرانسه اگر توانایی داشت به خواسته‌های مردم و ملت خود پاسخ می‌داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تحریم های جدید توسط ترامپ و مکرهای جدید به وسیله مکرون برنامه ریزی شده است و در این راستا آمریکا و اروپا جدای از هم نیستند لذا مبادا بار دیگر مسئولان ما در چیزی بیفتند که نتوانند از آن بیرون بیایند. آن‌ها می‌خواهند برجام دیگری را برای ما رقم بزنند بنابراین باید با هوشیاری و بصیرت مانع از انجام این حرکت شد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به 27 آذر سالگرد شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه بیان داشت: دفاع مقدس و جهاد سازندگی نمونه‌ای از جلوه‌های وحدت حوزه و دانشگاه است اما در گام دوم انقلاب اسلامی باید این وحدت عمق بیشتر و بهتری پیدا کند که در این راستا دانشگاه وظیفه تولید علم و حوزه نیز وظیفه تربیت و پرورش انسان‌ها را بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: پایان‌نامه‌های حوزوی و دانشجویی باید در راستای بیانیه گام دوم و تشریح، تبیین و معرفی آن به جامعه باشد.

یعقوبی برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان در مرکز خراسان شمالی را غنیمتی برشمرد و اضافه کرد: اینکه می‌توانیم در شرایط تحریم هم اقدامات جهانی انجام دهیم تو دهنی محکمی را به آمریکا و دشمنان نظام اسلامی زده‌ایم. این مسابقات که برند استان را هم معرفی می‌کند سبب توسعه خراسان‌شمالی نیز خواهد شد بنابراین این رقابت‌ها باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

انتهای پیام/312/ش

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در بیشکک قرقیزستان امروز جمعه ۳۱ فروردین، یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ نشان برنز جهان، در مرحله نیمه نهایی با نتیجه قاطع ۱۱ به صفر مقابل نورکجا کایپانوف دارنده نشان نقره جهان از قزاقستان به برتری رسید و سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را کسب کرد.      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     امامی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.   در ادامه این رقابت ها، امیرعلی آذرپیرا سومین و آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها تا دقایقی دیگر برای کسب سهمیه المپیک در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل گانخویاگ گانباتار از مغولستان به میدان می‌رود.   احمد محمدنژاد جوان دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها بود که صبح امروز جمعه با شکست ۱۴ بر ۳ مقابل حریفی از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.   کشتی آزاد ایران پیش از این در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اوزان ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود.

دیگر خبرها

  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم