Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@03:48:59 GMT

چرا محور کندوان یک‌طرفه نشد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۱۸۰

چرا محور کندوان یک‌طرفه نشد؟

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه مازندران گفت: قرار بود محور کندوان یک‌طرفه شود که با توجه به شرایط عادی ترافیک احتمال دارد این محدودیت با تاخیر اجرا شود. تاریخ انتشار: 14:10 - 22 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۴۵۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،  علیرضا قدمی درباره وضعیت ترافیکی و جوی محور‌های مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودرو‌ها در تمامی محور‌های مازندران به‌صورت عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم و سطح جاده‌های استان خشک است.

بیشتر بخوانید: هوای تهران تا ۴ روز آینده سالم است/سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محور‌های مازندران، بیان کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان کماکان ممنوع است.

این مسؤول با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حالان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز، تصریح کرد: محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر در صورت بروز ترافیک در دستور کار قرار دارد.

قدمی خاطرنشان کرد: قرار بود محور کندوان یک‌طرفه شود که باتوجه به شرایط عادی ترافیک احتمال دارد این محدودیت با تاخیر اجرا شود.

وی در پایان گفت: به‌منظور سلامت رانندگان تاکید پلیس رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز و تجهیز خودرو به تجهیزات زمستانی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی و جوی محور های مازندران وضعیت راه ها راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

او با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی خواهد بود، افزود: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان پذیر خواهد بود.

سرپرست پلیس راه مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد