Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال شاهین گفت: ما توجهی به مسائلی که در باشگاه بزرگ استقلال رخ داده، نداریم و تمرکزمان روی بازی است و می‌خواهیم کار خودمان را انجام دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهرداد کریمیان، مربی شاهین در این دیدار به جای میشو کریستیچوویچ، سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرد و گفت: آقای میشو به خاطر سرماخوردگی نتوانست در نشست خبری امروز حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قطعا می‌دانیم بازی سختی مقابل استقلال داریم و باتوجه به روند رو به رشد استقلال برای ما اثبات شده است که بازی سختی داریم. ما در هفته‌های گذشته باوجود بازی‌های خوبی که انجام دادیم، برد نداشتیم اما خدا را شکر باخت هم نداشتیم. امیدواریم هواداران در بازی فردا بازی تماشاگرپسندی ببینند و هواداران بوشهری هم خوشحال شوند.

او افزود: هدف ما یک بازی خوب است و به دنبال انجام بازی خوبی هستیم. ما به دنبال مساوی نیستیم. ما نیاز به یک برد داریم تا شرایطمان بهتر شود.

مربی شاهین درباره شرایط بهم ریخته استقلال گفت: ما توجهی به مسائلی که در باشگاه بزرگ استقلال رخ داده، نداریم و تمرکزمان روی بازی است و می‌خواهیم کار خودمان را انجام دهیم. ان‌شاءالله شرایط برای تیم بزرگ استقلال طوری رقم بخورد که هواداران این تیم شاهد روزهای خوب استقلال باشند.

گفتنی است،استقلال و شاهین فردا (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی سرماخوردگی شکر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید

آفتاب‌‌نیوز :

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال تا هجدهم فروردین مسابقه رسمی نخواهد داشت و در آن تاریخ باید به مصاف مس رفسنجان برود؛ جدال در ورزشگاه آزادی مقابل تیمی که آبی‌پوشان پایتخت را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار زد!

اگرچه آبی‌پوشان تا ۱۱ روز دیگر مسابقه رسمی ندارند، اما قرار است یک یا حداکثر ۲ بازی تدارکاتی در تهران داشته باشند. طبق برنامه‌ریزی مقرر شده جواد نکونام اعلام کند که تیمش قبل از بازی با مس رفسنجان به یک مسابقه تدارکاتی نیاز دارد یا باید دو بار به میدان برود تا هماهنگی‌های لازم جهت انجام آن‌ها صورت بگیرد. شرط مهم سرمربی استقلال برای تیم‌های رقیب این است که تحت هیچ شرایطی از مسابقات دوستانه موردنظر تصویربرداری نکنند و دوربین موبایل‌ها را هنگام برگزاری بازی روشن نکنند، چون نمی‌خواهد تدابیر تاکتیکی موردنظرش پیش از تقابل با شاگردان محرم نویدکیا لو برود.

استقلال بازی رفت مقابل مس رفسنجان را در خانه حریف به سود خود تمام کرده بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید
  • ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان
  • ملی پوش شهداب: می‌دانستیم مقابل ارومیه کار سختی داریم/ می‌خواهم در تیم ملی بهترین خودم باشم