Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@02:41:51 GMT

باشگاه‌ها وضعیت تیم فوتبال امید را درک کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۲۰۶

باشگاه‌ها وضعیت تیم فوتبال امید را درک کنند

سرمربی تیم فوتبال امید گفت:در این مقطع کوتاه که زمانی تا شروع بازی‌های انتخابی المپیک باقی نمانده، انتظار داریم باشگاه‌ها وضعیت ما را درک کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در آستانه آغاز اردوی آذرماه تیم امید گفت: طبق برنامه ثبت‌نام فهرست اولیه بازیکنان تیم المپیک شامل بر 50 بازیکن طبق جدول و مهلت AFC انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر و در اردوی اول 30 بازیکن را در تهران دعوت می‌کنیم که وضعیت بدنی و آمادگی نفرات دعوت شده مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت راهی قطر می‌شویم که یک اردوی 8 روزه و دو مسابقه تدارکاتی در دوحه خواهیم داشت. در بازگشت به تهران فهرست 23 بازیکن نهایی را برای اعزام به تایلند اعلام می‌کنیم.

استیلی اضافه کرد: در بعضی از پست‌ها همچنان به‌دنبال گزینه نهایی هستیم مثل دفاع راست که آقاجانپور را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و شرایط 3 یا 4 گزینه دیگر را بررسی می‌کنیم تا به انتخاب نهایی برسیم. سایر نفرات فهرست 50 نفره هم به همین شکل تا آخرین روز در فهرست انتظار ما قرار دارند.

سرمربی تیم امید یک بار دیگر از باشگاه‌ها درخواست همکاری کرده و گفت: رویکرد ما در طول این 18 ماه تعامل همه‌جانبه بود. سعی کردیم در فیفا دی بازیکنان را دعوت کنیم، به شرایط ویژه و موقعیت آن‌ها توجه داشتیم اما در این مقطع کوتاه انتظار داریم باشگاه‌ها وضعیت ما را درک کنند. بازیکنان دعوت شده قبل از بازی‌های هفته شانزدهم دوباره به باشگاه‌ها برمی‌گردند اما بعد از این هفته تا پایان مسابقات لازم است باشگاه‌ها از نفرات خودشان چشم‌پوشی کنند و اجازه بدهند تمرینات ما به منظور آماده‌سازی تیم شکل بگیرد. البته ظرفیت‌های قانونی هم در این مورد وجود دارد اما بین همکاران این‌گونه مسائل مطرح نیست و همه ما با تعامل دوستانه کار را دنبال می‌کنیم اطمینان دارم همکاران خوب من در باشگاه‌ها کنار تیم امید هستند ، منافع ملی را به هر چیزی ترجیح می‌دهند و به ما در این مقطع کمک می‌کنند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم فوتبال امید حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال «الشمال» میزبان «الوکره» بود که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

امید ابراهیمی لژیونر ایرانی الشمال در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.

در جدول رده بندی لیگ برتر قطر، الشمال با ۲۲ امتیاز در رده هفتم حضور دارد. تیم فوتبال السد که امین حزباوی را هم در اختیار دارد با ۴۳ امتیاز صدرنشین لیگ قطر است.

کد خبر 6080370

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد