Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر سرمربی تیم پارس جنوبی جم می گوید داوری ها امسال روی خوش به ما نشان نداده است، و در بازی های مختلفی مثل ذوب آهن، استقلال، فولاد، مکررا اشتباه داوری بوده و مکررا از این موضوع ضربه خورده ایم.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: بازی فردا از نظر من می تواند بازی خیلی جذابی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نفت مسجدسلیمان تیم بسیار خوبی است و امسال بازی های خیلی خوبی را ارائه داده است.

وی ادامه داد: ما به اندازه ای که توقع داشته ایم تا الان امتیاز جمع نکرده ایم. واقعا کیفیت فنی بازی و نوع امتیازگیری ما با هم سنخیت ندارد، در بسیاری از مسابقات از جمله بازی آخر ما با فولاد، از هر نظر تیم برتر میدان بودیم. چه از نظر مالکیت توپ و چه از نظر خلق موقعیت اما متاسفانه به نتیجه مطلوب نرسیدیم. کما اینکه نمی خواهم اشکالاتمان را پنهان کنم چون اهل پنهانکاری نیستم. اما ببینید در ۵-۴ مسابقه داوری به شدت تاثیرگذار بوده است؛ من جمله در بازی فولاد که گل تیم حریف در شرایط درست به ثمر نرسید، اصلا کرنری نشده بود که توپ به دروازه ما رفت، و یک ضربه پنالتی باید توسط داور اعلام میشد اما ضربه پنالتی بیرون از محوطه جریمه آمد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار کرد: داوری ها امسال روی خوش به ما نشان نداده است، در بازی های مختلفی مثل ذوب آهن، استقلال، فولاد، مکررا اشتباه داوری بوده و مکررا از این موضوع ضربه خورده ایم که امیدوارم با توجه به اینکه آقای حیدری که یک داور بسیار خوب و بین المللی است بازی فردا را قضاوت می کند، هیچکدام از دو تیم از داوری متضرر نشوند.

کمالوند بیان کرد: نفت مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی است، به او خسته نباشید می گویم و امیدوارم به جز بازی فردا در تمام مسابقاتشان موفق باشند.

وی در خصوص اینکه آیا این بازی آخر است که همراه تیم خواهد بود، گفت: ان شالله بعد از بازی فردا و در کنفرانس مفصلا در خصوص تمام این موضوعات صحبت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم عنوان کرد: مردم مسجد سلیمان ار تیمشان خیلی خوب حمایت می کنند و فکر می کنم اولین شهری هم بوده که فوتبال به طور رسمی در آن کلید خورده است. مردم جنوب عشق و علاقه شان به فوتبال خیلی زیاد است؛ مثل مردم جم. اما یادمان باشد که همین الان در شرایطی که ما قرار داریم تیمی مثل نساجی مازندران با ۲۵ هزار تماشاچی ۹ هفته است که موفق به برد نشده است، و ذوب آهن به همین ترتیب، سایپا که فکر می کنم ۱۱ هفته است. فوتبال همین است. یک جاهایی ممکن است تیم هایی مثل ذوب آهن خیلی هم امکانات و شرایط خوبی داشته باشند اما در مقطعی از فصل به مشکل بربخورند.

این خبر به روز رسانی می شود...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ذوب آهن تیم فوتبال پارس جنوبی جم استقلال مسجد سلیمان سايپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس

ایراکلی کوباخیدزه نخست وزیر گرجستان گفت: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به خاطر رسیدن به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ نشان افتخار دریافت خواهند کرد.

روز سه‌شنبه، تیم ملی فوتبال گرجستان در دیداری که برای صعود به جام ملت‌های اروپا برگزار شد، تیم ملی یونان را (۴ بر ۲ در ضربات پنالتی) شکست داد. برای نخستین بار در تاریخ، تیم ملی فوتبال گرجستان به مرحله نهایی یک تورنمنت بزرگ راه یافت.

نخست وزیر گرجستان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «شخصاً به‌عنوان یک طرفدار، ۳۰ سال منتظر این روز بودم؛ از سال ۱۹۹۴. بچه‌ها بزرگ‌ترین شادی را به ما دادند. این بچه‌ها قهرمان هستند و قهرمانان باید قدردانی شوند. اینها شریف‌ترین افراد هستند و بنابراین ما به همراه شالوا پاپواشویلی (رئیس پارلمان گرجستان) تصمیم کوچکی گرفتیم و به پسران ما نشان افتخار اعطا خواهد شد».

منبع: همشهری آنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس
  • چیلاورت گریه کردن وینیسیوس را مسخره کرد!
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • یک ایرانی ناظر بازی عربستان و تاجیکستان
  • آمارها نشان از تورم بیشتر نسبت به سال قبل دارد
  • کمالوند: این آخرین آرزوی من در فوتبال است
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!