Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین 'آیت نعمتی ' در خطبه های نماز جمعه نیر افزود: ارتباط روحانیت باید با دانشگاه افزایش یابد و اگر وحدت حوزه و دانشگاه به معنای واقعی اتفاق بیفتد ، از نظر علمی  جامعه با رشد خوبی مواجه خواهد بود.

وی بیان کرد:  دشمنان قسم خورده انقلاب تلاش می‌کنند این وحدت را در هم شکنند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند که باید در این زمینه بسیار هوشیار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام نعمتی به خدمت‌رسانی از سوی مسوولان به مردم اشاره کرد و افزود: تحریم‌های ناجوانمردانه از سوی کشورهای مستکبر بر کشورمان تحمیل شده که باید با درایت  خنثی شود و از سویی مردم در فشار قرار نگیرند.

او اضافه کرد:  خدمت صادقانه به مردم، ارزش و ثواب بالایی دارد و هیچ دینی به اندازه اسلام، مسوولان را برای خدمت به مردم تشویق نکرده است

امام جمعه نیر به اهمیت صله رحم و نیکی به پدرو مادر هم تاکید کرد و گفت صله رحم سفارش ائمه اطهار(ع) بوده و مایه برکت زندگی است و باید این سنت حسنه در تمام ایام  سال انجام شود.  
 

برچسب‌ها فرمانداری نير نماز جمعه اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری نير نماز جمعه اردبیل فرمانداری نير نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه در این دیدار ضمن تبریک سال جدید با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: از فیوضات و برکات این ماه استفاده کرده و انجام امورات اجرایی را با مسائل معنوی عجین کنیم، قطعاً کارها بابرکت و منشأ خیر خواهند بود.   حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های دو سال اخیر دانشگاه ارومیه گفت: الحمدلله با عملکرد مدیران دانشگاه، رضایت از این دانشگاه در سطح استان افزایش پیدا کرده و امیدوارم این روند در سال 1403 نیز ادامه پیدا کند.   نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: حل مسائل استان و یاری رساندن علمی به مدیریت استان، دو موردی است که همواره از دانشگاه ارومیه انتظار می‌رود در مسیر آنها گام بردارد. الحمدلله طبق گزارش‌ها در این دو سال اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت‌گرفته است.   دکتر احمد علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در سال 1402 و همچنین برنامه‌های آتی دانشگاه در راستای راهبردها و اهداف برنامه راهبردی پنج‌ساله دوم دانشگاه بیان نمود.

دیگر خبرها

  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل