Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:30:04 GMT

پیروزی بدون دردسر نامی نو اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۳۰۹

پیروزی بدون دردسر نامی نو اصفهان

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد که نتیجه آن تغییر تیم صدرنشین این مسابقات بود.

در این هفته از مسابقات قرار بود نامی‌نو در اصفهان میزبان پارس آرای شیراز باشد که با غیبت تیم مهمان ۳ بر صفر برنده اعلام شد.

اما در مهم‌ترین مسابقه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی یعنی هیئت فوتبال خراسان و سایپا تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۴ بر ۳ هیئت فوتبال خراسان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نتیجه در کنار شکست ۲ بر یک ملی حفاری اهواز برابر رهیاب تهران باعث شد صدرنشین جدول رده‌بندی تغییر کند و هیئت فوتبال خراسان به صدر جدول صعود کند.

اما عجیب‌ترین نتیجه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی ۱۷ بر صفر پالایش نفت آبادان برابر تیم هیئت فوتبال شهرستان اصفهان رقم خورد.

هیئت فوتبال شهرستان اصفهان از هفته گذشته و با خرید امتیاز تیم قعرنشین دریژنو فرخ‌شهر در لیگ برتر تیمداری می‌کند و این شکست سنگین قطعاً انتقاد‌ها از این اقدام هیئت فوتبال شهرستان اصفهان را بیشتر خواهد کرد.

در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، هیئت فوتبال خراسان با ۳۷ امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های حفاری اهواز با ۳۵ و سایپا با ۳۴ امتیاز دوم و سوم هستند. نامی‌نو اصفهان نیز ۳۳ امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد

 تیم ملی فوتسال تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا  مقابل افغانستان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا ضمن رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز صعود کند.

گلاره ناظمی داور بین المللی فوتسال کشورمان یکی از داوران قضاوت کننده در این دیدار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند