Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@03:49:38 GMT

مسوولان با نظارت جلوی گرانی را بگیرند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۳۸۱

مسوولان با نظارت جلوی گرانی را بگیرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان، امام جمعه موقت همدان در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته همدان گفت: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال نفوذ است، وحدت حوزه و دانشگاه از مهمترین نیاز‌های امروز جامعه ما محسوب می‌شود.

او افزود: وحدت بین همه جامعه به خصوص استادان حوزه و طلبه‌ها با استادان دانشگاه و دانشجویان رمز موفقیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت همدان عنوان کرد: امروز دشمن با تفرقه افکنی بین حوزه و دانشگاه به دنبال نفود در جامعه است.

او  با گرامیداشت هفته پژوهش اضافه کرد: هفته جاری با حضور بزرگان حوزه جشنواره علامه حلی در استان برگزار و از برترین‌های این جشنواره تجلیل شد.

حجت‌الاسلام فاضلیان ادامه داد: هفته گذشته نیز کنگره داخلی آیت‌الله تالهی برگزار شد و پنجشنبه هفته آتی کنگره ملی این عالم ربانی برگزار می‌شود.

او  افزود: حوادثی که هفته‌های پیش در کشور رخ داد ۲ عنوان "اعتراض" و "اختشاش" را به دنبال داشت.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: اغتشاش نقشه دشمن بود که از ۲ سال پیش طراحی شده بود و با افزایش قیمت بنزین برنامه خود را عملی کرد.

او اضافه کرد: دشمن با کُشته‌سازی در شهر‌هایی همچون شهریار و ملارد به دنبال تحقق اهداف خود بود.

حجت‌الاسلام فاضلیان تاکید کرد: موضوع دوم پرونده مطالبات و حق مردم است و چرا در این زمینه باید مسئولان بدون هماهنگی، برنامه ریزی و اطلاع رسانی، مردم را با شوک اجتماعی روبه‌رور کنند.

او گفت: توجیه مسائل هنوز صورت نگرفته است که باید انجام شود و مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

خطیب جمعه موقت همدان اظهار داشت: مبارزه با گران‌فروشی و حل مشکل حمل و نقل عمومی مطالبه مردم است که مسئولان باید برای آن چاره اندیشی کنند.

او افزود: حضور مردم در راهپیمایی پس از حوادث اخیر، در خنثی سازی نقشه دشمن تاثیرگذار بود.

حجت‌الاسلام فاضلیان  بیان کرد: آگاهی دادن به مردم و توجیه جامعه درباره گرانی‌های اخیر هنوز رخ نداده که باید انجام شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مسئولان باید احساس مسئولیت کنند، گفت: مسئولان باید به فکر توسعه حمل و نقل عمومی باشند و اجازه گرانی و سوءاستفاده را به افراد فرصت طلب ندهند و به نوعی پاسخگوی مردم باشند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه حوزه و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی صبح سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شعار هر سال هوشمندانه و با تدبیر از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام می‌شود، گفت: این بدان معنی است که به این شعار باید نگاه عملیاتی داشته و برای تحقق آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با یادآوری اینکه نام‌گذاری سال به هیچ وجه شعار نمادین نبوده، بلکه دستور موکدی است که باید عملیاتی شود، افزود: برای اینکه شعار سال تحقق یافته و شاهد جهش تولید به واسطه مشارکت مردم باشیم، باید ریل‌گذاری لازم توسط مدیران و صاحب‌نظران انجام شود.

آیت‌الله خاتمی در ادامه به یکی از موضوعات مهم امروز کشور یعنی جوانی جمعیت اشاره و با تاکید بر اینکه این موضوع باید به جد پیگیری شود، ادامه داد: برای اینکه شاهد تحقق موضوع جوانی جمعیت باشیم، باید اهمیت این موضوع بیش از پیش و در شرایط مختلف تکرار و تبیین شود؛ چرا که بدون این اقدامات نمی‌توان به نتیجه دلخواهد دست یافت.

وی با بیان اینکه نسل جوان در زمینه فرزندآوری با دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی مواجه هستند که این نگرانی‌ها باید برطرف شود، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم مشکلات معیشتی و دغدغه‌های اقتصادی باعث شود که جوانان از روزی‌رسانی خداوند به بندگان خود ناامید شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان همچنین به انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله موشکی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: بی‌تردید این عملیات یک پاسخ مشروع به اقدام جنایتکارانه اسرائیل بود که باعث شد غرور ملی در درل ملت ایران تقویت شده و دوستان و دشمنان به اقتدار ایران اسلامی معترف شوند.

کد خبر 6086230

دیگر خبرها

  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • خاندوزی چند هفته قبل از وزیر شدن: شش ماهه مشکل گرانی‌ها حل می‌شود
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند