Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@16:20:39 GMT

اخبار مشروح ۱۳، جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۴۱۷

‍‍‍‍‍‍

رئیس کل بانک مرکزی گفت: در شرایطی که کشور با بی سابقه‌ترین تحریم‌ها روبرو است، ثبات اقتصادی و کنترل تورم دو هدف اصلی این نهاد است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهمترین عناوین اخبار مشروح ۱۳ امروز اختصاص دارد به:

*آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی که در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان رضوی سخن می‌گفت افزود: بانک مرکزی، کنترل نرخ ارز و نقدینگی را برای خنثی کردن فشار‌های دشمن در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* بارش‌هایی که مناطق زیادی از کشور را دربرگرفته، تا پایان امشب ادامه دارد. این بارش‌ها در مناطقی از نیمه‌ی غربی کشور، مانند کردستان، آذربایجان غربی و زنجان، شکل برف به خود گرفته. در مناطق مرتفع و سردسیر، از جمله مراغه، سردشت، پیرانشهر و ارومیه، بارش برف کامل رنگ و بوی زمستانی دارد.

* خطیب نماز جمعه تهران گفت: مسئولان باید برای بهبود معیشت مردم بیشتر تلاش کنند. آیت الله موحدی کرمانی همچنین با بیان اینکه مسئولان باید وقت کافی برای دیدار با مردم داشته باشند افزود: اگر مسئولی به علت مشغله نتوانست با مردم دیدار کند باید حتما نماینده‌ای را به مساجد و حسینیه‌ها بفرستد تا مشکلات مردم را بشنوند و برای آن‌ها چاره اندیشی کنند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

* سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا آخرین روز ثبت نام برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، در مجموع ۳۰۳ نفر نام نویسی کردند.

* دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از دیدار با جمعی از خانواده‌های جان باختگان در حوادث روز‌های پایانی آبان تاکید کرد: جبران خسارت‌ها و کاهش آلام خانواده‌ی شهدا و جانباختگان حوادث اخیر، اولویت کاری مسئولان است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*فردا آسمان شهاب باران می‌شود. این بارش شهابی در آسمان ایران هم قابل رویت است.

* عوارض آزادراهی پیمایشی می‌شود. معاون برنامه ریزی سازمان راهداری گفت: در مرحله نخست طرح پیمایشی شدن عوارض در آزادراه‌های دولتی که الکترونیکی هستند، اجرای می‌شود، سپس دیگر آزادراه‌ها به این طرح می‌پیوندند.

* رئیس حزب محافظه‌کار انگلیس پس از پیروزی در انتخابات پارلمانی تاکید کرد: خروج این کشور از اتحادیه اروپا در موعد مقرر یعنی ۳۱ ژانویه (برابر با ۱۱ بهمن) قطعیست.

*فلسطینیان ساکن غزه، امروز هشتاد و چهارمین جمعه تظاهرات بازگشت را با عنوان «فلسطین ما را متحد می‌کند، و قدس پایتخت ماست»، برگزار می‌کنند.

* درباره روند استیضاح ترامپ امشب در کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا رای گیری می‌شود.

* منابع خبری از وقوع یک انفجار در شهر بلانکنبرگ در شرق آلمان خبر دادند. گفته شده انفجار دست کم ۲۵ زخمی داشته.

* ژنرال حفتر که مورد حمایت برخی از کشور‌ها از جمله امارات، مصر و عربستان قرار دارد، در تلاش است با ورود به طرابلس، دولت وفاق ملی لیبی را که مورد حمایت سازمان ملل است، سرنگون کند.

* ترکیه تصویب قطعنامه سنای آمریکا در به رسمیت شناختن «نسل‌کشی» ارامنه را محکوم کرد.

* در پنجمین روز از سیزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت ۳۴ فیلم مستند در پردیس سینمایی چارسو روی پرده می‌رود. دیروز در چهارمین روز جشنواره از دو چهره برجسته مستندسازی تجلیل شد. جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت تا ۲۵ آذر ادامه دارد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح مشروح 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه اشنویه با اشاره به دفاع ایران در مقابل اسرائیل گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت.

ماموستا عباس رسولی با اشاره به دفاع ایران در مقابل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تمامی ملت ایران پس از حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب، کودک‌کش و نجس اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن چندین مستشار ایرانی، منتظر انتقام شدید علیه این رژیم بودند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانست خواسته مردم و طلب آنان را برای انتقام‌گیری به صورت عملی انجام دهد.

امام جمعه اشنویه با تقدیر از نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه و با ابراز خرسندی از انجام خواسته و طلب مردم ایران گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت و آرامش نخواهند داشت تا زمانی که امنیت مردم ایران را نشانه بگیرند.

وی اظهار داشت: بی‌تردید باید این انتقام‌ها تداوم داشته باشد و به نتیجه برسد.

دیگر خبرها

  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان
  • پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی
  • قیمت‌های خرید مسکن در منطقه ۱۵ تهران
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟
  • تقدیر امام جمعه اردبیل از پاکبان فداکار