Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مفتح گفت: آیت الله دکتر مفتح رئیس دانشکده الهیات دانشگاه تهران در ۲۷ آذر سال ۵۷ مقابل دانشگاه به شهادت رسید.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا حوزه و دانشگاه را از هم جدا کنند افزود: سالروز شهادت آیت الله مفتح این مرد انقلابی به روز وحدت حوزه و دانشگاه در تقویم انقلاب اسلامی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اعتراضات مردم فرانسه در روز‌های شنبه هر هفته، اضافه کرد: چند وقت است که در کشور فرانسه مردم بر علیه دولت و ثروتمندان این کشور شعار می‌دهند که در این تظاهرات تعدادی از افراد کشته و زندانی شدند.
امام جمعه یاسوج به تلاش آمریکا و غرب برای اغتشاش در ایران اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی در تلاش هستند تا با فاصله انداختن میان مردم و دولتمردان بذر کینه و فتنه را بکارند این در حالی است که مردم ایران هوشیار بوده و مانع از تحقق اهداف شوم آنان می‌شوند.
مردم ایران مانع تحقق اهداف شوم دشمنان به اغتشاش‌ها در کشور‌های سوریه لبنان عراق اشاره کرد و گفت: آمریکا و برخی از همدستانش سعی داشتند و دارند تا اغتشاشات کشور‌های همسایه را به داخل ایران اسلامی بکشند و عده‌ای جاهل را به میدان آوردند و امنیت این کشور‌ها را مورد هدف قرار دادند.
امام جمعه یاسوج همچنین اضافه کرد: ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی و خردمندی رهبر انقلاب اسلامی دست به دست هم دادند و آشوبگران را سرکوب کردند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی به بدعهدی آمریکا و اروپا در تعهدات خود اشاره کرد و گفت: آمریکا و اروپا فکر کردند اگر به تعهدات خود در قبال ایران عمل نکنند ایران به خواسته‌های آن‌ها تن می‌دهد، اما ایران اسلامی با گام‌های بلندی که در حوزه‌های مختلف برداشته هرگز زیر بار خواسته‌های ناحق دشمنان به ویژه آمریکا و اروپا نمی‌رود.   انتهای پیام/ک تلاش استکبار برای گسیل اغتشاشات کشورهای همسایه به ایران اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

آیت الله رضا استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب یکی از دلایل مقابله صهیونیست ها و استکبار جهانی با ایران اسلامی را تضعیف اسلام و امت اسلامی دانست و اظهار داشت: هیچ یک از قدرت های بزرگ و کوچک جهانی نمی توانند مشاهده کنند که اسلام به عنوان یک قدرت اثر گذار در جهان بشریت باشد و به همین جهت به عناوین مختلف با اسلام دشمنی می کنند.

آیت الله استادی، افزود: حال امت ، علما و اندیشمندان جهان اسلام چه وظایفی در این میان دارند؛ باید آگاهانه و با هوشیاری کامل و دقیق، وظایفی که دارند را به خوبی انجام دهند و آسیب ها را به خوبی رصد کرده و بشناسند.

عضو شورای عالی مدیریت حوزه علمیه قم، عنوان کرد: یکی از عوامل تضعیف مسلمین نزاع واختلاف است؛ در گذشته نیز هر گونه جنگ ، خونریزی و درگیری های لفظی و تنش آفرین ریشه در اختلاف داشته است این در حالی است که این وضعیت به نفع هیچ یک از طرفین نبوده است بلکه دشمنان سود برده اند.

وی ادامه داد: صهیونیسم بین الملل و دشمنان اسلام هیچ دلسوزی نداشته و موجودیت اهل سنت و شیعه را به ضرر خود می دانند لذا از هز راه و مسیر که بتوانند اسلام را تضعیف کنند وارد می شوند.

این استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه، تصریح کرد: حکام کشورهای عربی و اسلامی منطقه توجه نمایند که مصداق آب به آسیب دشمنان ریختن شکل نگیرد و با بی توجهی موجب تضعیف اسلام و تقویت دشمان نشوند.

وی در پایان تاکید کرد: باید به آنچه که اسلام ، قرآن و پیامبر خواسته اند توجه کرد و با برادری ، الفت و دوستی در کنار یکدیگر همدلی و اخوت برقرار نماییم و از هرگونه تنازع و اختلاف و جنگ دوری کرده که در واقع امری عقلانی است زیرا که جهان اسلام با وحدت موفق خواهد بود.

 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است