Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@08:56:57 GMT

احتمال جدایی پپ از منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۴۷۳

به گزارش تسنیم، براساس گزارش نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» در قرارداد پپ گواردیولا بندی وجود دارد که این سرمربی اسپانیایی می‌تواند در پایان فصل جاری از منچسترسیتی جدا شود، این در حالی است که او تا پایان ماه ژوئن 2021 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد.

بر اساس این گزارش، اگر این سرمربی 48 ساله در پایان فصل از سرمربیگری منچسترسیتی کناره‌گیری کند، مدیران این باشگاه مائوریسیو پوچتینو را گزینه مناسبی برای جانشینی پپ در ورزشگاه اتحاد می‌بییند، سرمربی که چند هفته پیش به دلیل تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری تاتنهام اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچسترسیتی که در دو سال گذشته با سرمربیگری پپ گواردیولا به عناوین خوبی از جمله دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر انگلیس دست یافته است، این فصل عملکرد خیلی خوبی نداشته و در حال حاضر با 32 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست و با لیورپول صدرنشین 14 امتیاز اختلاف دارد.

پپ گواردیولا که در سال 2016 پس از ترک بایرن مونیخ هدایت منچسترسیتی را برعهده گرفت، تاکنون این تیم را به دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و دو قهرمانی در جام خیریه انگلیس رسانده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: قصه تندروان و شهداب به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد پس از نایب قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران با محمدرضا تندروان سرمربی فصل قبل خود در حالی که یک سال دیگر از قرارداد او باقی مانده بود، اتمام همکاری‌اش با این سرمربی موفق را اعلام کرد.

باشگاه شهداب یزد پس از اعلام جدایی رسمی محمدرضا تندروان با پیامی از زحمات این سرمربی تقدیر به عمل آورد. تندروان در دو سالی که هدایت شهداب یزد را بر عهده داشت یک قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران و یک چهارمی آسیا را برای شهداب یزد به ارمغان آورد.

شهداب یزد حالی به فکر یک سرمربی جدید خواهد بود که شواهد نشان می دهد مهدی مهدوی کاپیتان و پاسور این تیم یکی از گزینه‌های مهم این تیم محسوب می‌شود. البته آن ها یک گزینه مهم دیگر نیز دارند که فعلا باشگاه نام او را فاش نکرده است. در نهایت به نظر می‌رسد تا آخر هفته جاری از سرمربی جدید این تیم رونمایی خواهد شد.

گفتنی است شهداب از الان به دنبال بستن یک تیم قدرتمند برای فصل بعدی است تا پس از یک فصل دوباره عنوان قهرمانی را پس بگیرند.

دیگر خبرها

  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • مدیرعامل بایرلورکوزن: بله، این احتمال وجود دارد که ژابی آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید شود
  • لیدزیونایتد در اندیشه جذب قرضی کالوین فیلیپس در صورت صعود به لیگ برتر انگلیس
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • پاکو خمز ار تراکتور جدا شد
  • هشدار دکلان رایس به منچسترسیتی: هنوز تمام نشده!
  • خمس خواستار جدایی از تراکتور شد
  • رسمی: قصه تندروان و شهداب به پایان رسید
  • منچسترسیتی با گلباران لوتون به کورس قهرمانی ادامه داد