Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب آهن می گوید تیمش فردا برابر گل گهر روز سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان برای اینکه شرایط تیمش را در جدول رده بندی بهتر کند فردا نیاز مبرم به کسب سه امتیاز برابر گل گهر قعرنشین خواهد داشت. منصوریان با حضور در نشست خبری پاسخ خبرنگاران را داد:

 

گل گهر می تواند یکی از قطب های فوتبال شود


خوشحالم در سیرجان هستیم و فردا قطع به بقین بازی سختی خواهد بود برای ما و سیرجان نسبت به توقعی که از تیممان داشتیم و بازی‌ها و عملکرد فنی و موقعیت تیمی بازی مالکانه داخل زمین شاید به اندازه‌ای که مد نظر ما بود، نرسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌گهر با توجه به امکانات مالی می‌تواند یکی از قطب‌های خوب فوتبال کشور در یک پروسه پنج‌ساله در کشور باشد و ما نگاه ویژه‌ای به این تیم داریم و اگر زودتر این تیم در لیگ بود شاید موقعیت بهتری داشت. فردا بازی سختی خواهد بود برای دو تا تیم، تیم مجید جلالی برای بردن می‌آید و امیدوارم بازی تاکتیکی خوبی داشته باشیم.


گل گهر خوش شانس است

 

گل‌گهر می‌تواند برای نیم فصل بعدی بازیکنان خیلی خوب داخلی و خارجی بخرد، برای تیم‌های دیگر امکانپذیر نیست. قطع به یقین با آمدن آقای جلالی این تیم خیلی خوش‌شانس است. تیم باید از  بهترین منابع این شهر استفاده کند ما هنوز گیر کردیم که از داشته‌های خود استفاده کنیم یا نکنیم.

 

گل گهر می تواند در لیگ بماند


فارغ از نتیجه فردا که امیدوارم ما برنده بازی باشیم اما این تیم نیم‌فصل دوم با تفکرات و تاکتیک جلالی و تقویت و خرید و با بنیه مالی که دارد می‌تواند در لیگ بماند امیدوارم در سال‌های آینده طوری باشد که تیم پروازی هم نباشد و در شهر خودش تمرین کند.


لیگ قهرمانان به ما آسیب زد


امسال سعی کردیم ریشه‌یابی کنیم، افت روحی جام باشگاه‌های آسیا به تیم آسیب زد یک ماهی وقت گذاشتیم و این نقیصه باید رفع شود و تیم‌ها می‌توانند از شروع لیگ نتایج خوبی بگیرند و این یک نقیصه است که در چند هفته اول تیم‌ها نتایج خوبی نمی‌گیرند.


در نیم فصل دوم به شرایط ایده آل بر می گردیم


قطعا تیم ما در نیم‌فصل دوم به شرایط ایده‌آل بر می‌گردد قطعا به بی‌دقتی بچه‌ها بر می‌گردد و آسیبی که در جام باشگاه‌ها دیدم، چهار سال تمرکز کردیم روی این سیستم سعی کردیم، باید اشتباهات را درست کنیم تا تماشاگر لذت ببرد، امروز در فوتبال جزئیات را اگر رعایت کنید برنده می‌شود و به بازی مالکانه بازی حرفه‌ای را باید اضافه کنیم. در نیم‌فصل کاملا عیب و ایرادات بازی‌ها را رفع می‌کنیم این سیستمی است که تیم ملی هم می‌تواند داشته باشد.

 

امانت دار ذوب آهن هستم


تمام‌قد از بازی فردا دفاع می‌کنم و سعی می‌کنیم یک بازی خیلی خوبی داشته باشیم، از معدود بازیکنانی هستم که درد و دل‌های خودم را نگفتم و نخواهم گفت و من امانت‌دار ذوب آهن هستم و به بازی فردا فکر می‌کنم.

 

دوست دارم با دو مهاجم بازی کنم



وی در مورد استفاده تیمش از سیستم 2-5-3 تصریح کرد: ما چند سال است می‌خواهیم با این سیستم کار کنیم. از سالی که نفت بودم همیشه دنبال بازیکنی بودم که در رأس عقب این سیستم بگذارم. در نفت بیشتر بازیکنانم بالای 190 سانتیمتر قامت داشتند و سخت بود از این سیستم استفاده کنم. حدود چهار سال روی این سیستم مطالعه کامل کرده‌ام. به خصوص تمرکز کاملم را روی کونته گذاشتم که هر جا بوده با این سیستم کار کرده است. سعی کردیم سیستم او را با توجه به شرایط کشورمان کمی تغییر دهیم. تا اینکه امسال سعی کردم با بچه‌های ذوب‌آهن تست کنم. سیستم خوبی است، ولی باید در این روش وینگرها خیلی باهوش باشند. در کل علت اصلی که از این سیستم استفاده می‌کنیم این است که من دوست دارم با دو مهاجم بازی کنم.

 

 

بخواهید یا نخواهید اسمم برای استقلال مطرح است


منصوریان در مورد ناراحتی استراماچونی از مدیران باشگاه استقلال و بازگشت او به کشورش گفت: من در حال حاضر مربی تیمی هستم که لوگوی آن در سمت چپ پیراهن من است. امانت‌دار این پیراهن هستم و با تمام وجود برای آن می‌جنگم. اگر قرار باشد اسمی را در استقلال بیاورند، حداقل در 10، 20 سال گذشته چه دوستان دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند، اسم من هم باید بیاید. شاید از معدود بازیکنان تاریخ استقلال هستم که درددلم را هرگز نگفته‌ام و نخواهم گفت، چون اعتقاد دارم امانتداری رمز زندگی ماست و روزی هم اگر آدم بخواهد لب باز کند، جز اینکه به باشگاه خودش خیانت می‌کند، هیچ مسئله دیگری ندارد. ممنون باشگاه استقلال هستم که از هفت سالگی آنجا بودم، ولی اجازه دهید من امانتدار ذوب‌آهن باشم و به بازی فردا فکر کنم.

ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال عصر جمعه میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود و اگر بتواند بازی را به سود خودش تمام کند صدرنشینی را حفظ خواهد کرد.

آبی‌پوشان در حالی مقابل شاگردان سعید دقیقی صف‌آرایی خواهند کرد که جواد نکونام به واسطه کارت زرد بازی قبلی، از نشستن روی نیمکت استقلال محروم است، اما شرایط محرومیت او به شکلی نیست که اجازه گفتگو با شاگردانش را نداشته باشد.

طبق قوانین فیفا، وقتی یک مربی محروم می‌شود اجازه صحبت با تیمش از روی سکو‌ها را ندارد و ناظر بازی چک می‌کند که هیچ‌کدام از اعضای نیمکت هنگام برگزاری مسابقه با تلفن همراه صحبت نکنند. از طرف دیگر، در صورتی که یک مربی هنگام برگزاری جام جهانی با محرومیت مواجه شود، قبل از شروع مسابقه و هنگام استراحت بین دو نیمه نیز اجازه حضور داخل رختکن را ندارد؛ اما این قانون در مورد رقابت‌های یگ برتر ایران اجرا نمی‌شود و بر اساس قواعد سازمان لیگ، مربیان محروم صرفا از نشستن روی نیمکت محروم هستند و فضای رختکن را از دست نمی‌دهند؛ بنابراین جواد نکونام فردا نه‌تن‌ها می‌تواند قبل از شروع مسابقه داخل رختکن حاضر شود و نکات پایانی را به شاگردانش یادآور شود، بلکه بین دو نیمه نیز اجازه دارد در جمع استقلالی‌ها حضور یافته و شرایط تاکتیکی و تغییرات لازم برای نیمه دوم را تشریح نماید. در هفته گذشته اوسمار ویرا هم دقیقا با استفاده از همین شرایط توانست داخل رختکن پرسپولیس برود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏