Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: باید گل‌گهر را اثبات کنیم به جامعه فوتبال، جدول و لیگ برتر بچه‌ها هم می‌دانند و به خودباوری خیلی خوبی رسیدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید جلالی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت:

من به استناد چهار بازی اخیری که تیم انجام داده می‌گویم، موقع آن است که خودمان را از این شرایط بیرون بیاوریم و اثبات کنیم به جامعه فوتبال، جدول و لیگ برتر، بچه‌ها هم می‌دانند و به خودباوری خیلی خوبی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان عنوان کرد:

در چهار بازی اخیر کیفیتی که نشان دادیم نشان می‌دهد که می‌توانیم یک تیم لیگ برتری باشیم و بتوانیم جایگاه خود را حفظ کنیم و این قدم خیلی خوب و مهمی بوده است.

وی افزود:

از هفته هفتم که آمدم هیچ هفته‌ای نبوده که تیم را کامل در دست نداشته باشیم اوایل ۹ تا آسیب‌دیده داشتیم الان فقط سجاد عاشوری مصدوم است که بهرین یار ما در خط حمله بود دو تا محروم هم داریم مهم این است که تیم به کیفیت‌های بهتری از نظر بازی رسیده و فکر می‌کنم فردا خواهید دید که حتی از جوان‌هایی که مال تیم امید سیرجان هستند استفاده می‌کنیم و با اطمینان می‌گویم جوانان با استعدادی هستند و می‌توانند خودشان را اثبات کنند.

جلالی اظهار کرد:

هنوز لیستی را ندادم برای جذب، فردا که بازی کنیم بعد از بازی هر کاری که می‌خواهد باید شروع کنم یکشنبه با چند بازیکن مورد نظر صحبت می‌کنیم برنامه‌ای که داریم الان واقعا شرایط خیلی سختی است برای اینکه اول فصل شما هستید و بازیکنان الان شما و بازیکن و باشگاه بازیکنان و هیچ باشگاهی هم یار خوبش را نمی‌دهد یا بازیکنانی را باید بگیرید که در تیم بازی نمی‌کنند و باشگاه نمی‌خواهد یا هم بازیکنانی که باشگاه نتوانسته به تعهدات خود در مورد آنها عمکل کند که می‌توانیم آن بازیکنان را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت:

چند بازیکن را به عنوان گزینه در نظر دارم و از یکشنبه صبح فعالیت‌های خود را شروع می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با قول‌هایی که باشگاه داده و حمایتی که مدیرعامل گل‌گهر از تیم و اشرافش به فوتبال دارد و گفته هر چه لازم است انجام دهید، ما باید موفق باشیم و کارهایمان پیش برود.

وی با بیان اینکه در حوزه نتیجه ابزارهایی لازم داریم که به امید خدا آنها را تهیه کنیم، افزود:

قول و اطمینان می‌دهم این باشگاه دست خودم امانت است و هیچ وقت کسی راضی نمی‌شود به امانت خیانت کند از باشگاه و کیان و قداست و پول باشگاه مثل جان خودم مراقبت می‌کنم و کاری را انجام می‌دهم که به صلاح تیم است، اگر بخواهم خارجی بگیرم حتما باید یک بازیکن خیلی خوبی باشد نسبت به بازیکنان الان.

جلالی خاطرنشان کرد:

من نمی‌گویم بدشانسی آوردیم این قاعده فوتبال است بدشانسی نوعی توجیه است التبه اگر شانس هم است من هویتش را نمی‌دانم، جلوی پدیده صد درصد موقعیت گل داشتیم باید از نظر مهارتی بالا برویم تا این موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم و این وضعیت تیم ما هم به روزهای خوبی هر چه زودتر بر می‌گردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر لیگ برتر مجید جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم مدعی قهرمانی استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان موفق شدند به ترتیب شمس آذر، صنعت نفت و ملوان را شکست دهند تا همچنان رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد. هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و در دومین روز این هفته که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت خواهد بود تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند که علاقه مندان به فوتبال دو بازی حساس و مهم را تماشا می‌کنند.

جلال اکبری پیشکسوت فوتبال در رابطه با حساسیت دیدارهای باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت: نتایج مسابقات در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان از الان تیمی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و با توجه به پیروزی سپاهان برابر ملوان این تیم بار دیگر به جمع استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی اضافه شد. بازیکنان سپاهان برای حفظ روحیه خود نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از آخرین برد آنها برابر ملوان می‌گذشت، بالاخره در این مورد هم طلسم شکنی رخ داد.

پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های باکیفیت لیگ بوده اند

او درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم گفت: پرسپولیس و سپاهان از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده و در سال‌های اخیر هم همیشه با هم بر سر عنوان قهرمانی در رقابت بوده‌اند. نمی‌توان گفت که پرسپولیس چون میزبان است می‌تواند به راحتی این بازی را پیروز شود؛ کار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدوارم هواداران دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

اکبری افزود: سپاهان مُهره های خوبی را در این فصل جذب کرد اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت در دیدارهای حساس نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. اگر بازیکنان مصدوم سپاهان به دیدار با پرسپولیس برسند مطمئن باشید کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت. پرسپولیس با «اوسمار ویه‌را» نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به نسبت نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری است البته نباید جذب بازیکنان خوب در نیم فصل را بر عملکرد سرخ‌ها بی تأثیر دانست و بازیکنان سپاهان باید هوشمندانه رو در روی میزبان خود قرار گیرند.

استقلال نباید تراکتور را دست کم بگیرد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران خاطر نشان کرد: تراکتور در دو، سه هفته اخیر با حاشیه‌هایی مواجه بوده و سرمربی خود را از دست داده است و دو شکست برابر ذوب آهن و نساجی را هم تجربه کرده است. استقلالی‌ها شاید فکر کنند که بازی برابر تراکتور برای آنها با توجه به شرایطی که دارند راحت باشد اما این موضوع درست نیست. تراکتور در حضور هواداران خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد و مطمئناً برای جبران نتایج ضعیف خود وارد زمین خواهد شد. استقلال اگر بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند گام بسیار بلندی را برای قهرمانی بر خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: نمی‌توان نتیجه دیداری را پیش بینی کرد چون هر دو بازی بسیار مهم هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از تیم‌ها در هفته‌های پایانی شاهد باشیم و نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که حق تیمی ضایع نشود.

کد خبر 6086133

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟