Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا دانچیچ همین حالا نیز نام خود را در تاریخ NBA حک کرده است.

طرفداری- لوکا دانچیچ با فریادهای MVP، MVP در مکزیک مواجه شد.

به گزارش بلیچر ریپورت، در جریان پیروزی دالاس موریکس مقابل دیترویت پیستونز در مکزیک، لوکا دانچیچ 41 امتیاز، 12 ریباند و 11 اسیست به دست آورد و به اولین بازیکن زیر 21 سال تاریخ NBA تبدیل شد که موفق به ثبت تریپل دابل 40 امتیازی، بیشتر از یک مرتبه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل تاریخ NBA، تنها لبران جیمز و لوکا دانچیچ موفق به ثبت تریپل دابل 40 امتیازی قبل از 21 سالگی شده اند که دانچیچ با ثبت دومین بازی اش، از جیمز عبور کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند

به گزارش "ورزش سه"، پس از 120 دقیقه تلاش رئال مادرید موفق شد سیتی را در ضربات پنالتی با نتیجه 4-3 شکست دهد. بازی در وقت های قانونی 1-1 شده بود.

در رئال لوکا مودریچ پنالتی اول را خراب کرد ولی 4 بازیکن دیگر موفق به گل کردن پنالتی خود شدند تا رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

داویده آنچلوتی، دستیار کارلتو، در پایان بازی در مورد ترتیب ضربه زنندگان رئال گفت: «دقایقی مانده به ضربات پنالتی در ذهن خودم کسانی که می توانستند پنالتی بزنند را مرور کردم. مودریچ، بلینگام، ناچو و لوکاس برایم واضح بودند ولی روی فده نیز نظرم مثبت بود. وقتی با او حرف زدم گفت بسیار بسیار خسته است و توان پنالتی زدن ندارد. در نهایت قرار شد رودیگر پنالتی آخر را بزند.»

کارلو آنچلوتی هم گفت که روی ادر میلیتائو نیز نظر مثبت داشتند ولی او درخواست کرد پنالتی نزند. دلیلش شناخت ادرسون روی او بود و اینکه اعتقاد داشت در تمرینات تیم ملی برزیل به اندازه کافی روی پنالتی های وی اشراف پیدا کرده و بهتر است او در میان ضربه زنندگان نباشد.

دیگر خبرها

  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • پاسخ هوش‌مصنوعی به سؤالی به قدمت تاریخ بشر؛ چرا فرازمینی‌ها را ندیده‌ایم؟
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • رونمایی از کمربندهای تگ تیم جدید در ماندی نایت راء توسط تریپل اچ / فیلم WWE
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • ماری: من و یوکیچ بدون شک، بهترین زوج هستیم
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر