Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نماز جمعه این هفته کرمان  افزود: حوزه و دانشگاه که هر دو در ایجاد و ماندگاری انقلاب سهیم هستند اگر می خواهند انقلاب را از پیچ های خطرناک عبور دهند باید با وحدت در کنار هم باشند.

وی ادامه داد: دانشگاه و حوزه دو قشر اندیشمند و عالم هستند که وقتی می خواهند در علم پیشرفت کنند باید راه را برای نظرات متعدد در دو حوزه باز کنند و اندیشه هایی در خدمت اسلام و مردم در این دو مرکز عملیاتی  شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: این دو مرکز هر دو گفتمان علمی واحد دارند و برای ادای تکلیف در دنیای امروز نسبت به انسان و انسانیت و دستورات الهی باید بتوانند وظایف خود را انجام دهند و وحدت را حفظ کنند چرا که با در کنار هم بودن می توانند به این وظایف کامل عمل کنند.

امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به اینکه کسانی که در حوزه و دانشگاه تحصیل می کنند هر دو از متن این جامعه و امت واحد و هر دو تابع امامت مسلمین و رهبری جامعه هستند گفت: پیشرفت علمی کشور نیاز به این دو بال دارد و پیشرفت کشور منوط به پیشرفت در تمامی علوم خواهد بود.   

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: اگر حوزه و دانشگاه می خواهد پیشرفت متناسب با زمان را داشته باشد باید در کنار هم قرار گرفته و با حفظ وحدت به دشمن اجازه نفوذ را  در این دو واحد ندهد.

وی با بیان اینکه دشمن هر وقت فرصت پیدا کرد دانشگاه و حوزه را به خون کشیده گفت: دشمن واحد می طلبد وحدت حوزه و دانشگاه جدی باشد و طبق تصدیق پیامبر (ص) مثل یک ساختمان که هر جزئی ، جزئی دیگر را نگه می دارد باید در کنار هم باشد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین گفت: وحدت حوزه و دانشگاه در کنار مردمی که ولی نعمت ما هستند و حضور مردانه آن ها در روزهای سخت همیشه کشور را نجات داده و صفوف به هم فشرده شان اجازه به جولان دشمن نداده است.  

امام جمعه کرمان افزود: امیدوارم این وحدت و همدلی در حوزه و دانشگاه همانطور که از اول انقلاب و حتی در دهه مبارزه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت عملی اتفاق افتاددر خدمت مردم، اسلام و رهبری حفظ شده و کشور را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

حجت الاسلام  علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه در آخرت جناح و پول  به درد انسان نمی‌خورد و فقط تقوای الهی به داد انسان می‌رسد افزود: وعده‌های خداوند تخلف ناپذیرند و اگر در آخرت چیزی خلاف وعده خداوند رخ دهد عدل خداوند زیر سئوال خواهد رفت.

برچسب‌ها کرمان ایرنا نماز جمعه دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا نماز جمعه دانشگاه ها کرمان ایرنا نماز جمعه دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • سازمان ملل متحد با تحریم‌های یکطرفه علیه ایران در حوزه انرژی مخالف است
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • لازمه تحقق جهاد اقتصادی چیست؟
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است