Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه های علمیه کاشان با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه می‌تواند کشور را به جایگاه شایسته برساند، گفت: شهید احمدی روشن نتیجه وحدت حوزه و دانشگاه است. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام منصور فرجی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کاشان، یکی از شاخصه‌های حرکت بزرگ انقلاب اسلامی که به واسطه خون شهیدانی تحقق یافته وحدت حوزه و دانشگاه است، اظهار داشت: حوزه و دانشگاه دو بال نظام مقدس جمهوری اسلامی است و وحدت این دو موضوع به معنای حرکت منسجم دین و علم است و شهید مطهری، شهید احمدی روشن از آن خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هر ورقی از تاریخ خون شهید یا شهیدان دیده می‌شود، افزود: شهید و شهادت زمینه‌ساز حرکت اسلام و مذهب شیعه بوده است و بر همین اساس بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) افرادی که در مقابل اسلام می‌ایستند به ظاهر مسلمان بودند و ائمه معصوم(ع) نیز همین افراد به شهادت می‌رساندند.

رئیس حوزه‌های علمیه کاشان با بیان اینکه شهادت‌ها مذهب شیعه را زنده نگه داشته است، ابراز داشت: تفاوت مذهب شیعه با سایر مذاهب آن است که قدم به قدم آن با شهادت و شهید پیموده شده است در حالی که افراد بسیار زیادی سعی داشتند تا اثری از اسلام باقی نماند اما اراده خداوند بر زنده نگه داشتن اسلام بود.

آیت‌الله مکارم شیرازی: حل مشکلات کشور در گرو وحدت حوزه و دانشگاه استخسروپناه: الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت در گروی وحدت حوزه و دانشگاه است/ مسئولان به این بلوغ نرسیدند که اداره جامعه با دانش حاصل می‌شودنشست تخصصی «چشم انداز وحدت حوزه و دانشگاه» برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه افتخار ما آن است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تمامی مستکبران ایستادگی کرده است، گفت: لازم است تا حوزه و دانشگاه را یک مرکز اما با دو کاربرد بدانیم به نحوی که در یک مرکز علم و در دیگری دین پرورش پیدا می‌کند.

فرجی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه می‌توانند آینده کشور را با تمامی مشکلات به جایگاه شایسته‌ای هدایت کنند، تصریح کرد: دشمنان به بهانه‌های مختلف سعی در توقف علمی کشور داشته است اما این موضوع باعث شد تا دانشمندان عزم خود را جزم کرده و پیشرفت‌1های این چنین حاصل شده است و این پیشرفت‌ها با وحدت حوزه و دانشگاه حاصل شده است.

انتهای پیام/801/ز

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیلی دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند، زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.

وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)