Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهزاد شجاعی در این خصوص گفت: یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس به میزبانی شیراز و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس ۲۶ تا ۲۹ آذرماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

او با اعلام تکمیل غرفه‌های گردشگری نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۱۷۰ مرکز فعال گردشگری با بیش از یکصد غرفه، توانمندی‌های خود را در معرض دید فعالان، سرمایه گذاران و علاقمندان این حوزه به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی با اشاره به شرکت فعالان حوزه گردشگری در این نماشگاه، اضافه کرد: دفاترخدمات مسافرتی و جهانگردی، مراکز اقامتی، بیمارستان‌های فوق تخصصی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و علمی کاربردی، آستان مقدس شاهچراغ (ع) و آستان مقدس علی بن حمزه (ع)، دانشکده دندانپزشکی، بیش از ۲۰ اداره کل و اداره شهرستان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شرکت‌های تسهیلگر سلامت و استارتاپ هوشمند، آژانس‌های مسافرتی دارای مجوزخدمات سلامت، مراکز تصویر برداری پزشکی، اقامتگاه‌های بوم گردی، سیاه چادر‌های عشایری، معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و بیش از ۱۰ شهرداری استان فارس، اتاق بازرگانی، انجمن‌های دانشجویی گردشگری و هتلداری دانشگاه شیراز، مناطق آزاد، تجهیزات هتلی، شرکت‌های برند و تشکل‌های گردشگری، صرافی ها، شرکت‌های بیمه و بسیاری دیگر از مراکز فعال در این صنعت، بخشی از حاضرین یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس هستند.

دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس تصریح کرد: بی شک این دستاورد، حاصل برنامه ریزی دقیق و جلسات منظم و هدفمند اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، استانداری فارس، شرکت نمایشگاه‌های استان، شرکت مجری نمایشگاه"رستاک پادویژن" و دیگر همران بوده است.

یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در سالن حافظ و همزمان با دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنر‌های سنتی درسالن‌های سرو و نرگس به میزبانی شیراز و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، بیشتر مسافران و گردشگران در کنار بازدید از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این شهر مثل سد مهاباد، خریدهای خود را هم از مراکز تجاری و بازارچه‌های متعدد مهاباد خرید می‌کنند.

البته این حضور همیشگی میهمانان در مهاباد هم بی ارتباط با رفتار خوب مردم این شهر و میهمان‌نوازی و انصاف بازاریان نیست.

مهاباد با جاذبه‌های گردشگری متنوع و مراکز خرید، از قطب‌های مهم گردشگری آذربایجان‌غربی است که در طول سال پذیرای مسافران و گردشگران از نقاط مختلف کشور است.

 

دیگر خبرها

  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • فعال سیاسی: به وقت جنگ به فکر اتحاد داخلی باشید نه سرکوب بخاطر حجاب
  • تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اختصتص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • گردشگری اسرائیل در پی حمله گسترده ایران از هم پاشید
  • معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز