Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند ایران را وادار به عقب‌نشینی و نشستن دوباره بر سر میز مذاکره کند.

وی تاکید کرد: در این شرایط مسئولان باید هوشیاری و مقاومت خود را حفظ کنند و بدانند که فشارهای آمریکا، تشدید تحریم‌ها و حیله و مکر فرانسوی‌ها برای این است که آمریکا از قائله‌هایی که در کشورهای همسایه ایجاد کرده، فرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: اعمال این فشارها برای این است که ایران اینستکس را بپذیرد و در مقابل پول نفت به ما غذا، دارو و تجهیزات پزشکی بدهند و از طرفی ماشه تحریم‌ها را نیز کشیده‌اند.

حجت الاسلام برقراری همچنین با اشاره به نارآرامی‌های اخیر در کشور توسط آشوبگران گفت: در این حوادث حقیقت آشوبگران و اغتشاش‌گران را در ایران و کشورهای عراق و لبنان دیدیم و هدف اصلی آنها ایجاد رعب و وحشت در بین مردم است.

وی ایجاد اغتشاش در کشورهای عراق و لبنان و اعمال فشار برای پذیرش اینستکس توسط ایران را از دیگر توطئه‌های دشمنان دانست و تاکید کرد: مسئولان و دولتمردان ما تاکنون مقاومت کرده‌اند و از این به بعد نیز باید به مقاومت خود در این زمینه ادامه دهند.

خطیب جمعه ملایر همچنین به ۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود: در گام نخست انقلاب اقدامات خوبی در این حوزه انجام شد و اگر می‌خواهیم به وحدت عالمانه در این ۲ حوزه برسیم، باید گام‌های بلندتری در گام دوم انقلاب برداریم.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به اتخاذ هفت دستورالعمل در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: مخاطب اصلی این بیانیه جوانان و نسل جوان امروز است.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در عرصه‌های مختلفی همچون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، سبک زندگی و دشمن شناسی موفق شویم، نسل جوان حوزه و دانشگاه می‌تواند با برداشتن گام‌های بزرگ، بیانیه گام دوم انقلاب را تحقق بخشد.

امام جمعه ملایر خواستار تشکیل دبیرخانه فعالی متشکل از دانشجویان جوان هر ۲ نهاد حوزه و دانشگاه شد و اظهار داشت: نخبگان جوان و پویای این ۲ حوزه به طور قطع می‌توانند برای تحقق گام دوم انقلاب گام‌های بلندی بردارند.

حجت الاسلام برقراری همچنین تاکید کرد: کسانی‌که در اعتراض‌ها و آشوب‌های اخیر جان خود را از دست دادند، طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید رأفت اسلامی در قبال آنها در سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

برچسب‌ها برجام همدان ملایر نماز جمعه گام چهارم کاهش تعهدات برجامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام همدان ملایر نماز جمعه گام چهارم کاهش تعهدات برجامی برجام همدان ملایر نماز جمعه گام چهارم کاهش تعهدات برجامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تجلیل از شخصیت اخلاقی و انقلابی و عملکرد با تدبیر و درایت و به دور از هیاهوی آیت‌الله حسینی بوشهری، اظهار کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه ستون استوار حوزه و دارای سابقه درخشان حدود ۶۰ ساله است و در انقلاب یک جریان اثرگذار بوده است و شخصیت و هسته نخست این تشکیلات افرادی در سطح بالا بوده که هر کدامشان در حوزه رکنی بودند.

ارتباط با اساتید و طلاب مستمر ادامه داشته باشد

وی افزود: باید در کارها مبانی همه ما اسلام و قرآن و اصول انقلاب اسلامی خصوصاً فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) باشد؛ ارتباط با اساتید و طلاب که شورای عالی انجام می دهد و من در جریان چند جلسه آن هستم بسیار موثر است که باید ان شاءالله مستمر باشد.

این مرجع تقلید در ادامه خاطرنشان کرد: عده‌ای متأسفانه مغرضانه قضاوت می کنند اما همه این‌جور نیستند، اگر مطلبی هم باشد باید در فضای احترام و حفظ جایگاه مطرح شود، نه اینکه در فضای مجازی دست به تضعیف و تخریب بزنند و اغراض شخصی را نسبت به شخص خاصی دنبال کنند. اگر برای خدا کار شود و هدف برای رضایت خدا باشد نباید کسی را که در حال خدمت در یک مجموعه ای هست تخریب کرد، بلکه همه باید کمک کنند و نباید در حوزه اختلاف باشد.

وی ادامه داد: ما همه دنبال یک هدف هستیم و آن هم سربازی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خدمت به فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و حفظ مبانی انقلاب و اصولی که امام راحل تبیین کردند نه اینکه جناحی و حزبی عمل شود.

هر جا انحرافی باشد تذکر می‌دهیم

آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: دولت ها و افراد می آیند و می‌روند ما با حفظ استقلال حوزه از نظام که فرزند حوزه است و ولایت فقیه که امام عزیز آن را به عرصه زندگی آورد و رهبری هم با قدرت و حکمت امروز در حال اداره است حمایت می‌کنیم و هر جا انحرافی باشد تذکر می‌دهیم و در این مسیر که مربوط به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است تعارف نمی کنیم.

این مرجع تقلید بیان کرد: من از افراد و طرق مختلف مسائل حوزه را دنبال می کنم امروز، البته در حوزه کاستی هایی وجود دارد که باید حل شود ولی در مجموع عملکرد جنابعالی در سمت رییس جامعه مدرسین و عضو شورای عالی حوزه را در مجوعه وظایف تعریف شده موفق می دانم و برای شما دعا می کنم. ان شاءالله با هم فکری مشکلات حل شود، همانطور که تأکید کردم شما را فردی متدین و انقلابی می دانم و تقویت شما را لازم می‌دانم، البته باید توجه داشت جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه با توجه به پیوستگی ولی هر یک وظایف دارند که عده‌ای وظایف را با هم مخلوط می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی افزود: امیدوارم همه با هم در یک فضای دینی و دوستانه مشکلات را حل نماییم و از انتقاد سازنده و پیشنهاد قابل اجرا استقبال کنیم و خدای نکرده اختلافی نباشد و حوزه به عنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد و احیاناً به غرض ورزی های شخصی و حزبی و گروهی توجه نشود و طبق همان اصول که عرض شد عمل شود و نوکری سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را همه افتخار بدانیم.

کد خبر 6080497

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه از عملیات سپاه