Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته آبادان در مصلای این شهر اظهار داشت: هیات‌های اجرایی وظیفه سنگینی بر عهده آنها است و باید در رد و تایید صلاحیت‌ها خیلی مراقب باشند و خدا را ناظر بدانند که ظلم به مردم نشود.  

وی با بیان اینکه خیمه انقلاب اسلامی مورد هجمه‌های زیادی قرار گرفته است گفت: خیمه انقلاب اسلامی بارها مورد انواع و اقسام توطئه‌های دشمن قرار گرفته اما مردم سالاری دینی متکی بر اسلام ناب محمدی این توطئه‌ها را نقشه برآب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مردم هر جا خود را بر اهداف و آرمان‌های اسلامی که امام و رهبری ترسیم کرده منطبق کردند موفق بودیم ولی در اقتصاد، مسئله بانکداری، مباحث سیاسی مثل برجام و مباحث انتخابات منطبق نکردیم و ضرر کردیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: در انتخابات قومیت‌ها ، عشیره‌ای و قبیله‌ای رای می‌دهیم و به دنبال فرد اصلح نیستیم این امر باعث بروز مشکلات در کشور شده است.

وی ادامه داد: اگر بنا است کشور اصلاح شود و نگاه ما به مجلس است رویکرد انتخابات ما باید گفتمان ولایت و رهبری باشد که در این صورت می‌توان موفق عمل کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور گفت: اگر بنا است یک دولت جوان روی کار آید باید از مجلس انقلابی شروع شود.

امام جمعه آبادان  به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: حوزه و دانشگاه باید وحدت داشته باشند خصوصا در انتخابات برخی به خاطر اینکه می خواهند رای بیاورند دو بعدی گرایی و قومیت‌گرایی استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: آنچه که این کشور را در ۴۰ سال حفظ کرده وحدت همه مردم در زیر پرچم ولایت است اما حوزه و دانشگاه نقطه محوری و اصلی آن بوده چون دو نهاد مبلغ تربیت انسان‌های انقلابی و دشمن شناس هستند و اعتلای فرهنگ اسلامی را مد نظر قرار می دهند.

وی در ادامه گفت: اگر بنا است کشور اصلاح شود وحدت حوزه و دانشگاه صورت گیرد و خروجی اهدف حوزه و دانشگاه قرار گرفتن تعهد در کنار تخصص است.

وی گفت:هر کجا نیروی بی‌تعهد بوده ضربه خوردیم لذا این مفاسد اقتصادی صورت گرفته در کنار آن تعهد نبوده است.

امام جمعه آبادان به روند کار قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: اینکه قوه قضاییه بر کم کاری مدیران دستگاههای اجرایی نظارت داشته باشد کار بسیار مهمی است و این روند می‌تواند در اصلاح کشور کمک کند.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور افزود: باید انسانهای سالم، مومن، انقلابی و جهادی بر راس امور قرار گیرند چرا که مدیران ناکارآمد ضربه‌ای که به نظام وارد می‌کنند کمتر از ضربه دشمن نیست.

برچسب‌ها خطبه ها خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خطبه ها خوزستان آبادان خطبه ها خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و محمدرضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، درباره مصوبات این جلسه گفت: در جلسه امروز کمیته ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور انتخاب شدند.

خسروپناه افزود: بر اساس رأی اعضای کمیته، ولی‌اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل،  رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر، رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان،یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد،حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ ضرورت تکریم خانواده‌های داوطلبان
  • بازگشت به تعالیم قرآن و نهج البلاغه تکلیف حوزه و دانشگاه است
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی