Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@10:43:25 GMT

واکنش علیرضا منصوریان به اتفاقات استقلال

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۷۰۷

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: قطعاً تیم ما در نیم‌فصل دوم لیگ برتر دوباره به همان شرایط ایده‌آل گذشته بازمی‌گردد، اما چند هفته اول را روی بی‌دقتی بازیکنان‌مان و آسیبی که در لیگ قهرمانان آسیا دیدیم، از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد استفاده تیمش از سیستم 2-5-3 تصریح کرد: ما چند سال است می‌خواهیم با این سیستم کار کنیم. از سالی که نفت بودم همیشه دنبال بازیکنی بودم که در رأس عقب این سیستم بگذارم. در نفت بیشتر بازیکنانم بالای 190 سانتیمتر قامت داشتند و سخت بود از این سیستم استفاده کنم. حدود چهار سال روی این سیستم مطالعه کامل کرده‌ام. به خصوص تمرکز کاملم را روی کونته گذاشتم که هر جا بوده با این سیستم کار کرده است. سعی کردیم سیستم او را با توجه به شرایط کشورمان کمی تغییر دهیم. تا اینکه امسال سعی کردم با بچه‌های ذوب‌آهن تست کنم. سیستم خوبی است، ولی باید در این روش وینگرها خیلی باهوش باشند. در کل علت اصلی که از این سیستم استفاده می‌کنیم این است که من دوست دارم با دو مهاجم بازی کنم.


سرمربی تیم ذوب‌آهن ادامه داد: به طور کلی اعتقاد قلبی‌ام این است که باید نتایج را درست کنیم، ولی اگر کسی بازی ذوب‌آهن را می‌بیند باید لذت ببرد. ما در بازی با پرسپولیس هم می‌توانستیم کاری کنیم تا این تیم محوطه ما را نبیند، ولی بعد از سال‌ها مربیگری و دستیاری کنار بهترین مربیان در تیم ملی فکر می‌کنم باید سبکی را برای خودمان حفظ کنیم که آن هم بازی مالکانه است. در بازی با پرسپولیس ما 62 درصد مالکیت توپ داشتیم. توپ‌های آنها وارد دروازه ما می‌شد، ولی توپ‌‌های ما گل نمی‌شد. به بچه‌ها هم گفتم تفاوت کلاس نبود،‌ تفاوت دقت بود. امروز در فوتبال وقتی جزئیات را رعایت کنید، تیم‌تان برنده می‌شود. تیم ما هنوز کار دارد. به امید خدا بعد از سه بازی که در پیش داریم، در زمان استراحت نیم‌فصل کاملاً عیب و ایرادات این سیستم را برطرف خواهیم کرد. اعتقاد دارم سیستم 2-5-3 را تیم ملی هم خیلی خوب می‌تواند بازی کند. این سیستم را چند بار با امید ابراهیمی در استقلال هم تست کردیم که خیلی خوب جواب داد.


منصوریان در مورد ناراحتی استراماچونی از مدیران باشگاه استقلال و بازگشت او به کشورش گفت: من در حال حاضر مربی تیمی هستم که لوگوی آن در سمت چپ پیراهن من است. امانت‌دار این پیراهن هستم و با تمام وجود برای آن می‌جنگم. اگر قرار باشد اسمی را در استقلال بیاورند، حداقل در 10، 20 سال گذشته چه دوستان دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند، اسم من هم باید بیاید. شاید از معدود بازیکنان تاریخ استقلال هستم که درد دلم را هرگز نگفته‌ام و نخواهم گفت، چون اعتقاد دارم امانت‌داری رمز زندگی ماست و روزی هم اگر آدم بخواهد لب باز کند، جز اینکه به باشگاه خودش خیانت می‌کند، هیچ مسئله دیگری ندارد. ممنون باشگاه استقلال هستم که از هفت سالگی آنجا بودم، ولی اجازه دهید من امانت‌دار ذوب‌آهن باشم و به بازی فردا فکر کنم.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ذوب آهن استقلال علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان

هیئت مدیره باشگاه تراکتور به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، هیئت مدیره باشگاه به دنبال نتایج دور از انتظار تیم در هفته‌های اخیر و اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربیگری تیم، تشکیل داد و درباره مسائل مختلف پیرامون تیم تصمیماتی اتخاذ کرد.

هیئت مدیره باشگاه تراکتور جهت تنویر افکار عمومی در پایان این جلسه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

تردید مربی ولزی برای حضور در تراکتور

«بسمه تعالی

ما نیز همچون هواداران‌ از نتایج تیم در چهار دیدار اخیر به هیچ عنوان رضایت نداشته و در این راستا انتظار می‌رود بازیکنان نسبت به عشق و تعصب هواداران اهتمام ورزیده و با کسب نتایج مطلوب در دیدارهای آتی، نتایج اخیر را جبران نمایند.

هیئت مدیره باشگاه همچنین ضمن ابراز تأسف بابت اتفاقات شب گذشته در فرودگاه تبریز و با احترام به حق انتقاد هواداران؛ اهانت به ارکان باشگاه و توهین و سلب امنیت بازیکنان و حمله و آسیب رساندن به خودروی باشگاه را در شأن هواداران تراکتور ندانسته و بی‌شک عده‌ای به‌صورت هدفمند از اعتراض به حق هواداران، سوءاستفاده کرده و فضا را به تنش کشانده‌اند.

در همین راستا معاونت فرهنگی و کانون هواداران باشگاه موظف به ارائه گزارش از اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز و بررسی موضوع حمله‌ به خودروهای باشگاه که امنیت اعضای داخلی و خارجی تیم را سلب نموده است، شد.

در موضوع انتخاب سرمربی، باشگاه پس از جدایی آقای «پاکو خمس» با برخی مربیان داخلی مذاکراتی داشته که متأسفانه بستر برای حضورشان در تراکتور فراهم نشد و در ادامه، مذاکرات با «قربان بردیف» آغاز شد و توافقات اولیه نیز حاصل شده بود که ایشان اعلام کرد با توجه به مشکلات شخصی، حداقل طی یک ماه آتی نمی‌تواند در تبریز حضور یابد و با توجه به اهمیت دیدارهای پیش رو، باب مذاکره با سایر گزینه‌ها باز شده و در همین راستا با چند مربی باتجربه مذاکرات نهایی در حال انجام است و پس از توافق از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهد شد.
 
بر این باوریم با روی کار آمدن کادر فنی جدید و همچنین حمایت هواداران، قطعاً تراکتور به روزهای خوبش باز می‌گردد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • خبر خوب برای استقلالی ها؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی شود
  • واکنش باشگاه تراکتور به حمله هواداران به بازیکنان
  • واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
  • اولین واکنش تراکتور به اتفاقات جنجالی فرودگاه