Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، امام جمعه آبادان در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان گفت : در انتخابات آینده برخی متاسفانه تبلیغات قومیتی و حزبی می کنند و مردم هوشیار باشند و به چنین افرادی رای ندهند .

حجت الاسلام ابراهیمی پورافزود : مردم افرادی را انتخاب کنند که ولایت مدار و منطبق با اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و برای حل مشکلات مردم برنامه داشته باشند.

اوبا بیان اینکه اگر قرار است در آینده دولتی جوان و انقلابی روی کار بیاید باید مجلس نیز مجلسی انقلابی باشد گفت: مردم افرادی را انتخاب کنند که تقوای سیاسی ، تقوای اقتصادی و تقوای دینی دارند و دردهای مردم و نیز توطئه های دشمنان را می شناسند .

خطیب نماز جمعه آبادان نقش مردم در سرنوشت کشور را سرنوشت بیان کرد و افزود: مردم در آینده کشور و در آینده خودشان نقشی مهم و حیاتی دارند و این همان مردمسالاری دینی است و همان چیزی است که ازآن به عنوان دمکراسی اسلامی نام برده می شود .

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین به گرانی اجناس و کالاها در بازار اشاره کرد و افزود: نظارت بر بازار ضعیف است و باید دستگاه های ذیربط وظیفه نظارتی خود را بخوبی انجام دهند زیرا دولت به مقام معظم رهبری قول داده که اجناس گران نشود و متاسفانه شاهد گرانی در بازار هستیم.

او در فرازی دیگر از سخنان خود از مسئولان دستگاه قضایی خواست تا با مدیران کم کار برخورد جدی کنند و گفت: مدیرانی که کم کاری میکنند و یا توان انجام کار را ندارند به کشور و مردم ضربه میزنند و باید اینان شناسایی وبا آنان برخورد شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین به سالروز شهدت شهید مفتح و روز وحودت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود:وحدت ضامن پیشرفت کشور است و هرجا تخصص و تعهد کنار هم قرار گیرند این دو ضامن موفقیت نظام جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه آبادان انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی مخاطب تذکر رهبری درمورد گشت نور بود؟

به گزارش «تابناک»، فیاض زاهد، استاد دانشگاه و چهره سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با منیبان، در رابطه با گشت نور و تذکر رهبری در مورد برخورد گشت ارشاد با زنان بی حجاب، اظهار کرد: در شرایطی که کشور درگیر یک جنگ است و در حوزه بین‌المللی و در داخل کشور جامعه بسیار ملتهب است، فشار بر زنان این سرزمین که شایسته احترام ویژه‌ هستند، نوعی تعارض و دو قطبی شدید اجتماعی را ایجاد می کند. هیچ سیستم عاقلی در حالی که درگیر مسائل بین المللی است، مرتکب چنین خطایی نمی شود. ۳۰۰ موشک و پهپاد برای دشمن ۴۵ ساله این کشور فرستاده شد اما  تلفاتی که در خیابان از دختران گرفته می شود بیشتر از آن عملیات بازتاب داشت.  
 
زاهد با اشاره به تذکر رهبر انقلاب در رابطه با بحث حجاب گفت: پس از توئیت فضائلی، عضو دفتر رهبری، شاهد رفتار افراطی گروه های تندرو بودیم و حتی پای خود را از رهبری جلوتر گذاشتند. رهبری  نمی‌توانند همه چیز را  پشت میکروفون بیان کنند. گاهی سنت سیاسی در ایران اینگونه بوده  که حتی ایشان پیام‌ها را از طریق اعضای دفترشان به مجلس و دولت اعلام کردند. 

او تاکید کرد: در ماجرای توییت فضائلی  مشخص است که از نهادهای بالادستی تذکری داده شده و پیرو آن فضائلی موضع گرفته است اما نهایتا  تندرو‌های نادان او را مورد هتاکی قرار می‌دهند. 

زاهد تصریح کرد: رفتار تندروها در مورد حجاب و گشت نور این خطر را متبادر می‌کند که آنها حتی پشت سر رهبری حرکت نمی‌کنند و همه  ادعاهای آنها  مبتنی بر ولایت پذیری و تابعیت از رهبری زیر سوال می‌رود و تبعات بسیار ویرانگری در آینده در حوزه‌های دیگر خواهد داشت. 

او خاطرنشان کرد: وزارت کشور و آقای رئیسی که احتمالا مسئولیت اصلی این اقدامات را دارند باید پاسخگو باشند. عناصری که اطراف وحیدی هستند و خود او  باید پاسخ مردم را بدهند. 

زاهد ادامه داد: در  ماجرای سپیده رشنو که او را به جلوی دوربین آوردند و از او اعتراف گرفتند در سرمقاله‌ای نوشتم که سر به سر دختران این مملکت نگذارید مردم ایران عصبانی هستند و آن نوشته، ۳ ماه قبل از بحران فوت مهسا امینی بود که کشور را به یک چالش امنیتی خردکننده‌ای مواجه کرد. عقلای قوم و تصمیم‌گیران اساسی این مملکت  باید در شیوه برخوردشان با حق انتخاب، سبک زندگی و نوع پوشش زنان محتاط‌تر رفتار کنند. متاسفانه این موضوع بسیار می‌تواند برای ساختار کشور و ثبات آن در آینده ایجاد خطر کند به این معنا که مطالبات اقتصادی را به مطالبات اجتماعی و فرهنگی پیوند بزند و بحران را به شکل جدی تری مجددا به سطح جامعه در عرصه سیاسی برگرداند. 

او در پایان گفت: اگر رئیسی جلوی  ماجرای گشت نور را نگیرد روش راستگویی در وعده دادن را در پیش نگرفته است، چون او در کمپین انتخابات ریاست جمهوری مدعی بود که شیوه توام با احترام نسبت به مطالبات اجتماعی و نوع انتخاب مردم را در پیش خواهد گرفت. اگر آقای رئیسی به این روش اعتقاد دارد باید زمانی که با تذکر دفتر رهبری مواجه شد، تغییر مسیر دهد. چراکه طبیعتا مخاطب تذکر رهبری نیروی انتظامی نبوده است. ماجرای گشت نور و گشت ارشاد تا ابد در ذهن ملت، تاریخ و در پرونده رییسی ثبت می شود.

دیگر خبرها

  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخی تمدنی است
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخیتمدنی و اشتراکات عمیق اعتقادی و دینی است
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!
  • لزوم تربیت دانش آموز آینده ساز مبتنی بر ساحت‌های سند تحول بنیادین
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!
  • چه کسی مخاطب تذکر رهبری درمورد گشت نور بود؟