Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:10:53 GMT

برترین‌های مسابقات رباتیک گیلان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۷۷۲

برترین‌های مسابقات رباتیک گیلان معرفی شدند

فرماندار صومعه سرا در آیین اختتامیه این مسابقات گفت : امروز باید همگام با علم روز دنیا گام برداشت زیرا سرعت پیشرفت علم فزاینده شده است .

سیدجلال سید محمدی افزود : باید برنامه های علمی که موجب خلاقیت و پیشرفت علم و دانش می گردد را از سنین کودکی و نوجوانی آغاز کنیم.

وی ادامه داد : همکاری آموزش وپرورش، کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان و دانشگاه ها می تواند در افزایش قدرت تفکر، خلاقیت و روحیه خودباوری دانش‌آموزان نقش محوری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار صومعه سرا اظهار داشت : برگزاری اینگونه رقابت ها باید تداوم یابد تا استعدادهای ما حرفی برای گفتن در عرصه های بین المللی داشته باشند.
مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه سرا هم در گفت وگو با ایرنا افزود : در ششمین دوره از مسابقات، شرکت کنندگان در رشته‌های مختلف به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت ۳۰ نفر  برتر در حوزه‌های مختلف معرفی و  از آنها تجلیل شد .

فاطمه نوروزی اظهار داشت :دراین رقابت های دو روزه حدود ۱۵۰ تیم شرکت داشتند که در لیگ های جنگجو، رالی، فوتبالیست و پارک نوری با یکدیگر به رقابت پرداختند.  

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان دو مقطع ابتدایی و راهنمایی در این دوره حضور داشتند، افزود :در ششمین دوره مسابقات رباتیک، تیم هایی از شهرهای رشت، صومعه‌سرا، فومن، ماسال، شفت، بندرانزلی، رضوانشهر، لنگرود و لاهیجان شرکت کردند.

وی افزود:کلاس‌های رباتیک در طول سال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه سرا در حال برگزاری است که باعث افزایش سطح علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به این رشته شده‌ است.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان ۳هزارو۱۰۰ عضو فعال دارد.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان رباتیک صومعه سرا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان رباتیک صومعه سرا گیلان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان رباتیک صومعه سرا گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، زهرا آبسوران  افزود: این طرح در شهرهای تکاب، شاهیندژ، پیرانشهر، سلماس، نقده، سردشت، پلدشت، چایپاره، چالدران، براساس تفاهم نامه موجود اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف آموزش استفاده کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی هنری و کتابخانه کانون هر هفته به ظرفیت ۲ کلاس در مدارس دولتی اجرا می‌شود و طی اجرای این طرح دانش آموزان ۲ تا سه ساعت در کانون حضور خواهند داشت.

آبسوران اضافه کرد: بیش از ۲٠ هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری استان هستند و از کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی به صورت حضوری و برخط استفاده می‌کنند.

مدیرکل کانون استان به تشریح جزییات و وظایف مراکز و کارشناسان ستادی در طی فرآیند اجرای طرح اشاره کرد و آشنایی کودکان و نوجوانان و والدین با مراکز فرهنگی هنری کانون، کسب تجربه‌های جدید در یادگیری، ترغیب به مطالعه و کتابخوانی و فراهم آوردن زمینه‌ جذب اعضای جدید در مراکز کانون را از اهداف این طرح برشمرد.

 

آبسوران همچنین گفت:  ساخت ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان نیز در سلماس اجرایی می شود.

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود