Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@20:07:33 GMT

نشست‌خبری مربی استقلال برگزارنشد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۹۸۴

نشست خبری مربی تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته پانزدهم لیگ برتر برگزار نشد. ناطقان: قرار بود در غیاب آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال، یک نفر از مربیان استقلال در نشست خبری امروز (جمعه) پیش از بازی با شاهین شهرداری بوشهر برگزار شود، اما محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای تیم استقلال اعلام کرد که کسی در نشست خبری شرکت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیدار استقلال - شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، ساعت ۱۷:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. منبع: مشرق برچسب ها: نشست خبری ، مربی استقلال ، برگزار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نشست خبری مربی استقلال برگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل تأخیر پیش آمده در پرواز تیم به آبادان، به نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت نرسید.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان، مربیان و کادر همراه پرسپولیس عصر امروز (پنجشنبه) و بعد از انجام آخرین تمرین پیش از بازی با نفت راهی آبادان شد.

طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود نشست خبری اوسمار ویرا پیش از این دیدار ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه تختی انجام شود، اما با توجه به تأخیر در پرواز سرخپوشان به آبادان، سرمربی برزیلی به این کنفرانس نرسید.

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این باره گفت: متأسفانه به دلیل تأخیر پیش آمده در پرواز تیم، نتوانستیم در نشست خبری حاضر شده و در خدمت خبرنگاران عزیز در شهر آبادان باشیم. اوسمار هم علی‌رغم میل باطنی برای حضور در نشست، با توجه به شرایط پیش آمده از رسانه‌های محترم محلی عذرخواهی کرد. به امید خدا فردا بعد از بازی در خدمت اصحاب محترم رسانه خواهیم بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرمربی پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد و به رستوران رفت! دختر سرمربی برزیلی پرسپولیس با لباس سرخپوشان (+عکس)

دیگر خبرها

  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • نشست خبری فرمانده نزاجا به مناسبت روز ارتش
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ