Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:19:58 GMT

تسهیلات بیمه‌ای رانندگان جدید تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۱۰۶۸

تسهیلات بیمه‌ای رانندگان جدید تمدید شد

به گزارش روز جمعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، «غلامحسین دغاغله» با بیان این مطلب، افزود: در آستانه روز حمل و نقل و بر اساس توافق میان نمایندگان صنوف کارگری و کارفرمائی بخش حمل و نقل و شرکت بیمه گر، مقرر شد سایت ثبت نام که از 15 آذر 98 کلید خورده بود، تا 15 دی ماه برای ثبت نام رانندگان جدید و همسران و فرزندان آنها باز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق این توافق دو جانبه، قرار است رانندگان دارای فرزندان با معلولیت‌ جسمی و ذهنی، از شمول محدودیت دو فرزند با سن کمتر از ۱۸ سال خارج و ثبت نام شوند. رانندگان جامانده مشمول طرح نیز می‌توانند در مدت تعیین شده، با مراجعه به مراکز صدور کارت هوشمند رانندگان و ارایه مدارک مورد نیاز، ثبت‌نام کنند. 

دغاغله با بیان اینکه هر دو ماه یک بار به مدت یک هفته سایت باز و امکان ثبت نام افراد جدید فراهم می‌شود، افزود: مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان شامل اصل و کپی کارت هوشمند رانندگان، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی راننده، همسر و فرزند و نیز شماره حساب شبای راننده برای درج در سامانه است. 

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا یادآور شد: با توجه به گزارش دریافتی از سایت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان، تاکنون بیش از ۳۸۳ هزار راننده و حدود ۴۲۰ هزار فرد تحت تکلف؛ تحت پوشش بیمه تکمیلی رانندگان قرار گرفته‌اند.

وی افزود: براساس اعلام شرکت بیمه‌گر در حال حاضر بیش از 3 هزار و 800 مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور، خدمات درمانی به رانندگان ارائه می دهند که مشخصات آنها به آگاهی صنوف رانندگان و کامیون داران و نیز اداره های کل استانی رسیده است.

بر اساس این گزارش، رانندگان برای اطلاع از مشخصات مراکز طرف قرارداد می توانند به سایت شرکت بیمه‌گر به نشانی atyehsazan.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا قیمت کرایه تاکسی‌ها از سایت تاکسیرانی حذف شد؟ تاکسیرانی: کرایه تاکسی تا پایان سال گران نمی‌شود

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟