Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از جذب مبلغ 2793میلیارد ریال از محل منابع توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛ غلامرضا اشرفی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گزارش عملکرد استان در اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی گفت: 3302 میلیارد ریال کل اعتبار تخصیص یافته از محل قانون توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری بوده است که به چهار بانک عامل کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید به ترتیب با مبالغ 1494 ، 613 ،579 و 616 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از جذب مبلغ 2793میلیارد ریال از محل منابع توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در استان خبر داد و افزود: تا کنون 85درصد منابع استان از این محل جذب شده است که بیشترین میزان جذب در بانک کشاورزی استان بوده است.

اشرفی تصریح کرد: 509میلیارد ریال از اعتبار تخصیص یافته به استان باقی مانده است که باید مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه و بانکهای فعال در این بخش با هم افزایی و تعامل در خصوص جذب حداکثری در کوتاهترین زمان اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه ایجاد اشتغال خراسان جنوبی قانون کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌دستی خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از ثبت ۵۷۵ اشتغال در سامانه اشتغال و تحقق و عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال این اداره‌کل در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

هادی شاه‌وردی گفت: بر اساس ابلاغیه‌های صادر شده مقرر شده بود تا این اداره‌کل در سال گذشته برای تعداد ۴۶۸ نفر اشتغال ایجاد کند که از همان ابتدا پیگیری‌های لازم صورت گرفت و خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده، تعهد اشتغال این اداره کل ۱۲۳ درصد محقق و عملیاتی شد.

وی افزود: ۹۹ درصد تعهد اشتغال این اداره‌کل مربوط به حوزه صنایع‌دستی و مابقی مربوط  به سایر بخش‌ها بوده که به طور کامل محقق شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • ۵ طرح محوری خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای مناطق عشایری
  • ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر در اصفهان
  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب کرد
  • تخصیص ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی
  • ۵۷۶ جواز تاسیس در بخش صنعت قم صادر شد
  • ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌ دستی ایجاد شد
  • ایجاد ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌دستی خراسان جنوبی
  • جذب ۳۸۷ میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی