Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه کرمان وحدت حوزه و دانشگاه را در تحقق اهداف گام دوم انقلاب اثرگذار دانستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار داشت: شهید مفتح منادی وحدت حوزه و دانشگاه بود در حالی که دشمنان به‌دنبال تفرقه و جدایی این دو نهاد مقدس هستند به همین مناسبت اجلاسیه نماز به دبیری آموزش و پرورش ۲۷ آذرماه در شهرستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: شب یلدا را در پیش داریم از جمله سنت‌هایی که بر مبنای فرهنگ انسان‌دوستی و صله رحم و...پایدار است اما دولت نباید در این گونه مناسبت‌ها که متعلق به خانواده‌هاست دخالت کند نباید از بیت‌المال هزینه شود و جشنی برگزار شود.

جعفری ادامه داد: شهرداری و شورای شهر به‌دنبال برگزاری جشن و کنسرت‌ها نباشند در صورت نیاز جشن‌های سودمند برگزار کنند.

ضرورت برنامه‌ریزی هدفمند برای کشاورزی جنوب

 حجت‌الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت عنبرآباد با انتقاد از تفکرات لیبرالی اظهار کرد: مگر امام (ره) نفرمود که این مملکت از آن کوخ‌نشینان است؟ پس چرا در این مملکت پرچم اشرافی‌گری بلند شده است.

وی خطاب به استاندار کرمان گفت: شما فقط استاندار مرکز کرمان نیستید بلکه استاندار جنوب کرمان هم هستید پس چرا قریب به یکسال است که به جنوب کرمان نیامدید.

امام جمعه موقت عنبرآباد بزرگترین ضربه به اقتصاد جنوب کرمان را سیاسی کاری دانست و افزود: سیاست‌زدگی در حوزه کشاورزی موجب شده هیچ هدفمندی و برنامه‌ریزی از سمت مسئولان برای کشاورزان وجود نداشته باشد.

وی با تشریح این مسئله که وظیفه برنامه‌ریزی برای تنظیم بازار و ساماندهی محصولات و بسته‌بندی بر عهده مسئولان است، گفت: مردم منطقه جنوب کرمان همچنان درگیر افت شدید قیمت محصولات کشاورزی هستند و این در صورتی است که محصولات سایر مناطق مثل گوجه و پیاز با قیمت بسیار بالا به دست مردم می‌رسد اما محصول خیارسبز منطقه ما ۵۰۰ تومان و محصول شاخص این منطقه کمتر از دوهزار تومان قیمت می‌خورد.

امام جمعه موقت عنبرآباد ابراز داشت: کارآمدی تنها برای انتخاب اصلح کافی نیست بلکه باید میزان تدین و تقوای افراد را هم در نظر بگیریم.

مسئولان و نهادها در گسترش معارف قرآن مساعدت کنند

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه انار با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه در واقع دو قشر و دو نهاد بسیار مهم و تاثیرگذار در کشور هستند.

وی افزود : حوزه و دانشگاه در جهت تحقق محورهای هفت‌گانه ماموریت‌های اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشند.

امام جمعه انار تصریح کرد: کشورهای غربی در این چهل سال گذشته به‌شدت دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند که به اهداف خود نرسیده‌ و نخواهند رسید .

وی بیان کرد: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید در قراردادهای مشکوک نهایت دقت و قاطعیت را داشته باشند.

منتظری افزود: کانال مالی اینستکس ایرادات فراوانی دارد و قصد آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها این است که با تحمیل این کانال مالی جلوی پیشرفت ایران را در موضوع هسته‌ای بگیرد.

 وی گفت: اگر می‌خواهیم معارف قرآنی گسترش و بر تعداد حافظان قرآن افزوده شود باید همه مسئولان و نهادها مساعدت کنند.

کسی که بصیرت داشته باشد عُمق فتنه را می‌بیند

حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی امام جمعه موقت جیرفت اظهار داشت: برنامه‌ دشمن برای به زانو در آوردن نظام اسلامی آن است که مظاهر قدرت در ایران را با شُبهه، حمله، فیلم ساختن و روزنامه تضعیف کند و نهایتاً با کار نظامی از بیرون کارش را تمام کند و کسی که بصیرت داشته باشد عُمق فتنه را می‌بیند.

وی ابراز داشت: فتنه‌گرها برای اجرای طرح‌هایشان در ایران به یار و کسانی که قدرت اجرایی داشته باشند، احتیاج داشتند.

امام جمعه موقت افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که راه برون‌رفت از مشکلات، تشکیل دولت جوان حزب اللهی است و زیرساخت لازم برای تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی، مجلس جوان انقلابی می‌شود.

انتهای پیام/3388/

منبع: فارس

کلیدواژه: وحدت کرمان حوزه و دانشگاه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان

 اسماعیل زارعی کوشا امروز به مناسبت گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور  در اداره کل بنیاد مسکن کردستان گفت: بنیاد مسکن بازوی توانمند دولت در توسعه مسکن روستایی و محرومیت زدایی است.

استاندار کردستان ارائه خدمات در شان روستائیان را، گام جدی برای تحقق مهاجرت معکوس دانست و خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته در قریب به ۲۰۰ روستای استان مهاجرت معکوس داشته ایم.

وی اعلام کرد: طی ۲ سال گذشته بیش از ۱۲ همت به طرح‌های عمرانی استان تخصیص یافت و تغییر برخی شاخص‌ها نشان از کار مستمر و حجیم دارد.

زارعی کوشا تولید مسکن و رفع محرومیت از مناطق روستایی را از اولویت مهم این نهاد انقلابی در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: اصلاح برخی قوانین برای رسیدن به رونق اقتصادی و تحقق منویات رهبری ضروری است.

استاندار کردستان یادآور شد: تحقق شعار سال با تولید مسکن و رفع محرومیت روستا‌ها و بسیج امکانات در این راستا ضروری است چراکه حل مشکل مسکن محرومین از دغدغه‌های امام راحل و مورد تاکید رهبری است لذا تحقق این امر نیازمند تلاش، همفکری و برنامه عملی است.

وی یکی از رویکرد‌ها و راهبرد انقلاب اسلامی را مردمی کردن امور در همان روز‌های آغازین پیروزی انقلاب خواند و گفت: تصمیماتی مثل ایجاد حساب صد برای کمک به مسکن محرومان حاکی از توجه ویژه به مناطق محروم و مستضعفین است و نگاه دور اندیش امام خمینی (ره) به حکمروایی مردمی است که در تمامی ابعاد آن نمونه‌ای کم نظیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • امام جمعه موقت اهواز: تهاجم ایران به رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی‌سابقه بود
  • کاظم صدیقی محاکمه نشد، شفاف سازی هم نکرد، اما حالا طلبکار شده است /خلوت‌ترین نمازجمعه بعد از انقلاب انجام شد و برخی فرادا نماز خواندند
  • اثرگذاری بانک کشاورزی در تحقق سند ملی امنیت غذایی با پرداخت بیش از ۲۰۰۰ هزار میلیارد تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • سیلی ایران به صهیونیست‌ها از ضرورت‌ها بود
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • ثبت مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • وحدت در کلام و رفتار مسئولان، رمز حل مشکلات استان است
  • فاصله زیادی تا رسیدن به آرمان‌های انقلاب داریم