Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@22:47:16 GMT

کشف 132 کیلو تریاک از دو موتور سوار

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۱۱۴۰

کشف 132 کیلو تریاک از دو موتور سوار

فرمانده انتظامی استان گفت: تکاوران پلیس در یگان تکاوری"دیهوک" شهرستان طبس، 132 کیلو تریاک در بازرسی از 2 موتورسیکلت در مناطق کویری این شهرستان کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سردار مجید شجاع"  عنوان کرد: شب گذشته تکاوران یگان تکاوری"دیهوک" شهرستان طبس  با دریافت اطلاعاتی مبنی بر ورود 2 موتورسیکلت حامل مواد مخدر به مناطق کویری شهرستان طبس، موضوع را پیگیری و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران هنگام رصد و کنترل محورهای کویری 2 موتورسیکلت حامل مواد مخدر را شناسایی و به راکبان آن ها دستور ایست دادند.

سردار شجاع بیان داشت: راکبان 2 موتورسیکلت حامل مواد مخدر با مشاهده مأموران متواری شدند که با اقدامات پلیسی موتورها متوقف و راکبان آن ها دستگیر شدند و در بازرسی از آن ها 132 کیلو تریاک کشف شد.

وی تصریح کرد: مواد کشف شده به همراه 2 موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان به یگان تکاروی دیهوک منتقل شد و متهمان با تشکیل پرونده و دستور مقام قضائی روانه زندان شدند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی زندان فرمانده انتظامی مرگ موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد

سردار دوستعلی جلیلیان   اظهار کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر در شهرستان‌های سراوان، زابل، زاهدان و خاش پس از اشراف اطلاعاتی، از فعالیت قاچاقاقچیان مواد افیونی مطلع و پس از شناسایی قاچاقچیان موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: سوداگران مرگ در عملیات پلیس سراوان در مواجهه با ماموران تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند و با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه متواری و ۵۰۰ کیلوگرم تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم حشیش از محل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران پلیس در یکی از خیابان‌های زابل دستور ایست را به راننده یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر صادر کردند ولی راننده بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و با رها کردن خودرو از محل متواری که در بازرسی از خودرو ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان مواد افیونی در یکی از محلات خاش در مواجهه با ماموران تاب مقابله با ماموران پلیس را نداشتند و با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه متواری و ۲۹۷ کیلو و ۵۰۰گرم تریاک از محل کشف و ضبط شد.

سردار جلیلیان عنوان کرد: ماموران پلیس در یکی از روستا‌های زاهدان دستور ایست را به یک دستگاه خودرو سواری پژو و حامل مواد مخدر صادر و خودرو متوقف که در این عملیات نیز از بازرسی خودرو سواری ۵۵ کیلو گرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر گردید.

وی خاطر نشان کرد: در این چهار عملیات پلیس در مجموع یک تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم از نوع حشیش کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر، د۲ دستگاه خودرو توقیف و و دستگیری قاچاقچیان متواری در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد